“Geweldige avond! ”

Antica Trattoria da Tito
Geclassificeerd als nr. 194 van 2.713 Restaurants in Florence
Certificaat van uitmuntendheid
Keukens: Italiaans, Steakhouse
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Historisch centrum van Florence
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat je ten eerste niet afschrikken door de briefjes op de deur maar ga naar binnen! Eenmaal binnen word je leuk ontvangen en krijg je de Engelse menu kaart. Het eten is er heerlijk, try the rabbit! Het eten wordt vrij snel geserveerd en na het eten word je niet weggekeken. Een absolute aanrader!!

Ps. Veel gratis drank dus kom niet met de auto.

Datum van bezoek: augustus 2017

8 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijke lunch genoten. Je komt binnen in een soort eetzaal met heel veel tafeltjes. Zeer vriendelijk personeel, heerlijke lunch genoten met huisgemaakt lasagne. De andere gerechten zagen er ook zeer smakelijk uit.

Datum van bezoek: augustus 2017
18 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een florentijnse steek moet je hier zijn. Het ligt wel buiten het historisch centrum maar is het zoeken zeker waard.
Goede prijs en kwaliteit.
Niet duur en erg lekker.
De obers zorgen ervoor dat je met een glimlach de deur uit gaat.
Bij de rekening nog een borrel limoenchello toe en een flesje wijn van het huis voor thuis. Dit restaurant krijgt van ons een dikke 10.

Datum van bezoek: augustus 2015
18 augustus 2015 beoordeeld

Wauw. Wij komen hier aan en van buiten ziet het er niet echt uitnodigend uit maar laat je niet afschrikken en ga naar binnen !!! Een warm welkom, goede en supervriendelijke bediening en het eten top. Echte Italianen.
Reserveren is een must!!! Het is de hele avond vol. Op het eind van ons diner vroegen ze of we een zelfgemaakte sinasappellimoncello wilden proeven , rondje van het zaak. Ok dat wilden wij natuurlijk wel eens proberen!. Wij voren naar de bar maar dit was eigenlijk bedoeld om onze tafel vrij te krijgen voor nieuwe gasten. Dit deden ze op zo'n leuke en vriendelijke manier dat we nadat de fles leeg was, hartelijk om hebben moeten lachen.

Datum van bezoek: mei 2015
23 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je houdt van typische Italianen en de sfeer die er komt by kijken, dan ben je hier aan het juiste adres . Muziek waar je na wat goeie wijn vlot begint op mee te dansen, lekker eten en vriendelijke obers. Echt geslaagd! They are the best, Greets from Belgium!

Reizigers die Antica Trattoria da Tito bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Antica Trattoria da Tito geweest? Deel je ervaringen!