“Lekker & goede bediening ”
Beoordeling van Francesco Vini

Francesco Vini
Geclassificeerd als nr. 176 van 3.011 Restaurants in Florence
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Santa Croce
27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Zowel de pasta met wildzwijn ragout als vlees van prima kwaliteit. Erg lekker klaargemaakt.
Tiramisu huisgemaakt en heerlijk!
Bediening goed en vriendelijk.
Absolute aanrader.

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen bij toeval hier aan, nadat we de Duomo hadden bezocht waren we op zoek naar een plek om even wat te drinken. Uiteindelijk hebben we ook wat geluncht. Mijn vrouw nam een salade caprese, ik nam de handgerolde dikke pasta met tomaten en knoflook en voor de kinderen bestelde wij spaghetti met een beetje olijfolie en parmezaanse kaas.
De bediening was vriendelijk, maar ze waren even onze drank bestelling vergeten. Het eten was lekker. Als je niet in een touristtrap wil eten, moet je deze even bezoeken

2 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten. Op een prima plek. Heerlijke bruschettas en pasta vongole, pizza's En gegrilde groentes.
Wel met een prijskaartje.

24 september 2015 beoordeeld

Behoorlijk aan de prijs maar mijn lekkerste biefstuk (Bistecca Fiorentina, die overigens overal dezelfde kilo prijs heeft) ooit was een feit. Aan de achterkant van het restaurant zit ook een terrasje waardoor je niet aan de doorgaande looproute vanaf de Duomo richting de Santa Croce zit.

17 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we bij het door toeristen overbevolkte en warme Santa Croce waren geweest, liepen we door een steeg met fijne bries en schaduw tegen dit restaurant aan. Leuk terras, dus buiten gaan zitten. Bruschetta, crostini en rosé besteld. We werden ontzettend vriendelijk geholpen en de gerechten waren onverwacht heerlijk. Onverwacht omdat we dachten op een erg toeristische plek te zitten, maar de smaak van het eten was van hoge kwaliteit. Zeker de moeite waard.

Reizigers die Francesco Vini bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Francesco Vini geweest? Deel je ervaringen!