“Prima optie in centrum van Florence”
Beoordeling van MaMMaMia

Geschikt voor: Grote groepen, Mooi uitzicht, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: San Giovanni
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten en vriendelijke bediening. We kwamen zonder reservering met een groep van 10 en direct werd moeite gedaan om de tafels op het terras zo te schikken dat we met zijn tienen aan een lange tafel konden zitten. Eten was goed en bediening vriendelijk en snel.

Datum van bezoek: augustus 2021

24 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig zitten op het schattig klein terrasje met zicht op ‘Il Porcellino’. Vriendelijk ontvangen en gewoon goed en simpel gegeten. Vlotte bediening. Centraal gelegen in hartje Firenze en toch niet te druk.

Datum van bezoek: juli 2020
27 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een pleintje lekker buiten zitten en genieten van echt italiaans eten is wat je kunt doen bij restaurant MaMMaMia.
Wij hadden voor de zekerheid gereserveerd, maar er was buiten nog wel wat plek toen we arriveerden.
We kregen een glaasje prosecco en brood bij aankomst. Lekker bruschetta en gnocchi gegeten. Bij het hoofdgerecht werd een foutje gemaakt en een verkeerd gerecht geserveerd, maar dit werd snel en goed opgelost.
Het was erg warm, maar op het terras wordt voor de nodige verkoeling gezorgd.
Prijs kwaliteit verhouding is prima!
Personeel netjes en correct.

Datum van bezoek: juni 2019
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar eten stuitten we op dit restaurant. Goeie pizza en pasta, prima bier en wijn, gezellige bediening en leuke sfeer. Ideaal restaurant wie in het centrum van Florence verblijft

Datum van bezoek: december 2018
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pasta gegeten maar pizza niet speciaals. Chaotische bediening inderdaad, niet echt om lekker te dineren

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die MaMMaMia bekeken, bekeken ook

In MaMMaMia geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.