“Tijdens een kort bezoek in Florence, kwamen we per ongeluk in dit restaurant terecht, het was een top ervaring”

Cuculia - Ristorante Libreria
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Cuculia - Ristorante Libreria is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 133 van 3.060 Restaurants in Florence
Keukens: Hedendaags, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Santo Spirito / San Frediano
23 juni 2018 beoordeeld

Alles klopt in dit restaurant, de bediening, charmant, Italiaans, professioneel, het eten was in één woord voortreffelijk, zag er ook prachtig uit, puur genieten.
Ook de sfeer was heel goed, chique, maar je voelde je er ook meteen thuis, gezellig maar ook exclusief, gewoon zoals een goed restaurant moet zijn.
Alles was top!

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet vanuit het centrum even naar dit restaurant lopen / zoeken (overkant van de brug) maar het is de moeite waard.

Van entree, gastvrije ontvangst, spontane gastvrouw, gedekt tafeltje met mooi bestek en serviesgoed, amuse van het huis tot aan het eten toe, alles klopte en was tot in de puntjes verzorgd. Wat wil je nog meer in het toeristische Florance?

De gastvrouw weet waar ze het over heeft en vertelt enthousiast over de menukaart met bijzondere gerechten. Je zou elk gerecht (vanaf €11,- per gerecht) wel willen proberen.

Gerechten zijn creatief opgemaakt en enorm smaakvol. De kok weet wat lekker eten is!

Dikke aanrader! Wel even reserveren, want het is drukbezocht.

7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was top: een verademing in een toeristische kakofonie. De keuken: inventief, heerlijk. De bediening zeer sympathiek en hoewel vooral Italianen in de zaak sprak iedereen goed Engels. Aanrader !!

10 september 2017 beoordeeld

Mooie opmaak, heerlijke smaken, verrassende combinaties. Leuke inrichting. Bediening attent en probeerde ons goed te helpen. Prijs-kwaliteit goed (minder dan 100 euro voor z'n tweeën, inclusief fles wijn).

14 juni 2017 beoordeeld

We liepen langs dit restaurant terwijl we op weg waren naar een ander restaurant dat we op een site hadden gevonden. Daar stond de rij al buiten, dus gingen we terug naar onze "back-up". Achteraf zijn we daar erg blij mee!
De sfeer is heel relaxed, het personeel was erg vriendelijk en duidelijk enthousiast over wat ze daar doen. De gerechten zijn stuk voor stuk verrassend. Mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. En dat allemaal voor een zeer redelijke prijs!
Als we een minpuntje moeten noemen is het wat ons betreft de ligging aan een straat waar toch regelmatig wat auto's en scooters doorheen rijden. Gelukkig bepaalt dat niet de sfeer. Die is relaxed, geholpen door de kunst aan de muur, de muziek (jazzy, bossanova) en de alom aanwezige boeken.
Als met al een absolute aanrader. Stap eens uit de platgetreden Italiaanse paden en laat je hier verrassen!

Reizigers die Cuculia - Ristorante Libreria bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Cuculia - Ristorante Libreria geweest? Deel je ervaringen!