Gratis annuleren tot 22/05/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
118 US$
Priceline125 US$
eDreams125 US$
Agoda.com117 US$
Beoordeeld op 16 september 2019

Het hotel is top. Super sfeer en zeer goede locatie. Een toffe mix van studenten, jeugd, yuppies en citytrippers.
Wij hadden een standaard kamer met alle voorzieningen. Meer dan voldoende voor enkele dagen. Tip : vraag een kamer met uitzicht op het binnenplein (is iets rustiger). Ook alle faciliteiten zijn van hoge kwaliteit! een aanrader!

Datum van verblijf: september 2019
TSHStaff_2019, Responsabile reception van The Student Hotel Florence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2020

Hey,
Thank you very much for your review! We like to think we've created a very special kind of vibe with our lively community of students, professionals and travelers, so hearing that you enjoyed being part of the experience makes us super happy!
Happy travels!

Beoordeeld op 30 augustus 2019

Super hotel, vriendelijk personeel en overal dichtbij .mooie nette kamer, super bedden en airco. Hotel heeft voor iedereen wel iets, zwembad, leuke eetkraampjes en het meest verbazende is er een dj aanwezig .

Datum van verblijf: augustus 2019
TSHStaff_2019, Responsabile reception van The Student Hotel Florence, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2020

Hey fbuyse404951,

Thank you so much for taking your time to leave us a review!

We love that you loved us and we love you right back! It means a lot to us that you enjoyed your stay with us.

Hope you also had a lovely time in our beautiful city!
Until next time,

Beoordeeld op 27 augustus 2019

Het hotel heeft een geweldige vibe,
Heerlijke royale hotelkamer, met faciliteiten.
Locatie is top, tram voor de deur. Voor 1,50 op ben je op het vliegveld. Ook uitstapjes maken is goedkoop en makkelijk. Uitzicht vanaf the rooftop is geweldig.

Datum van verblijf: augustus 2019

Hey there,

Thank you so much for taking your time to leave us a review!

Hope you also had a lovely time in our beautiful city!

Until next time,

Beoordeeld op 8 juli 2019

Superleuk hotel, erg vriendelijke medewerkers. we voelden ons snel thuis. We zijn erg verrrast door de vele faciliteitenen verrassende gezellige hoekjes. Er is echt van alles, het is een heel groot hotel maar toch erg gezellig! Ontbijt was goed geregeld.Receptiemedewerkers regelden een restaurant voor ons en hielpen ons met alles
Het enige wat echt jammer was was dat in de badkamer alle sanitair goed schoon was maar de tegels eromheen absoluut niet!!! Overal tandpasta en wat al niet meer op een tegel blijft plakken :)
We hebben ons er niet door laten ontmoedigen, verder was alles TOP

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 25 juni 2019

we verbleven in dit hotel gedurende de Pitti Bimbo fashion fair.
Het hotel is op 2 minuutjes loopafstand van de beurs. Ik heb het geboekt owv de goede ranking op booking. Het viel 100% mee! Zeer vriendelijke ontvangst, verzorgde kamers en een happy sfeer.
Ontbijt was goed in orde en de accommodatie zelf niets op aan te merken.
zeker een aanrader!!!

Datum van verblijf: juni 2019