“Uitzonderlijk lekkere pizza”

Geclassificeerd als nr. 2 van 3.045 Restaurants in Florence
Wijk: Duomo
Wijk: Duomo
5 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitzonderlijk lekkere pizza gegeten. Als je er voorbij loopt lijkt het meer op een fastfood restaurantje en zou je er wellicht niet snel binnen lopen. Maar schijn bedriegt. Het personeel helpt je bijzonder vriendelijk en de pizza, die je per 100 gram koopt, is het wachten op een van de weinige tafeltjes meer dan waard.

Gustarium F, Responsabile relazioni pubbliche van Gustarium, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2018

Heel erg bedankt!!

12 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in het centrum van Florence ligt deze geweldige zaak! Heerlijke vers gemaakte pizza in een verscheidenheid aan heerlijke smaken! De kok en de rest van het personeel zijn ontzettend vriendelijk en enthousiast!
Als je in Florence bent zeker langsgaan als je van heerlijke pizza houd.

Gustarium F, Responsabile relazioni pubbliche van Gustarium, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2018

Heel erg bedankt!

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het centrum van Florence ongelofelijk genoten van deze pizza's. Alleen maar natuurlijke ingrediënten en bijzondere, maar toch ook standaard toppings. Naast het feit dat je er ontzettend lekker kunt eten, zijn de eigenaren ook bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Met geduld wordt ieders bestelling verwerkt. Ik kan het iedereen aanraden!

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goeie pizza voor een mooie prijs, ga hier vooral begin van de middag zitten en kies meerdere kleine stukjes van verschillende pizza’s uit!

Gustarium F, Responsabile relazioni pubbliche van Gustarium, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2018

Hallo Sanne, heel erg bedankt|

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag na een lange dag Florence op basis van de recensies hier gaan eten. De zaak zelf is niet heel sfeervol maar dat maken de mannen die er werken helemaal goed. Elke dag halen ze op basis van beschikbaarheid hun verse ingrediënten en combineren dit tot een heerlijke plaatpizza. Deze deze presenteren ze in hun vitrine en ze leggen je rustig uit wat wat is. Er is dus geen menukaart. Je kiest welke pizza je wilt eten en je kunt zelf precies kiezen hoe groot. Omdat ik mijn stuk pizza zo lekker vond heb ik er nog een genomen. Blijkbaar vond de eigenaar (denk ik) dit zo leuk dat ik hiernaast nog een stuk pizza naar keuze mocht uitzoeken. Kortom: super zaak met heerlijke pizza's en zeer gastvrije eigenaren. Zie hier beoordelingen voorbij komen van mensen die zonder te eten een slechte beoordeling hebben gegeven maar dat is dus volledig onterecht!

Hallo Wouter, heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden!

Reizigers die Gustarium bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Gustarium geweest? Deel je ervaringen!