“Excellentissimo”
Beoordeling van Officina Streetfood Firenze

Officina Streetfood Firenze
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Officina Streetfood Firenze is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 106 van 3.067 Restaurants in Florence
Wijk: San Giovanni
Wijk: San Giovanni
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik weet niet of het een bestaand woord is, maar dat verdient dit kekke tentje: we kwamen woorden te kort, dus moesten we zelf wat verzinnen. Jammie, omnomnom, super.

Datum van bezoek: augustus 2018

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet zo geweldig ! pasta was te hard hamburger broodje ook te hard niet bijzonder helaas te weinig saus bij het menu ook als je er een tweede keer om vraagt krijg je amper wat.burgerking is beter! Ook Geen kinder menu hier!

Datum van bezoek: augustus 2018
Officina S, Direttore van Officina Streetfood Firenze, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Gentile cliente,
ci dispiace che la sua esperienza nella cucina toscana non sia stata all'altezza delle aspettative.
Il nostro punto di forza sono i nostri Hamburger: tutti artigianali e da carni provenienti da allevamenti selezionati. Non siamo una multinazionale o un franchising, ma un gruppo di lavoro che da tanti anni fa ricerca sulla qualità ed i migliori prodotti. Ci auguriamo di rivederla nuovamente nel nostro ristorante e che possa cambiare idea sulla nostra offerta. Saluti cordiali.

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel leuk en gezellig restaurantje met heerlijke verse pasta. Wij hebben genoten van de homemade lasagna en een lokaal biertje!

19 juli 2018 beoordeeld

We hebben gisterenavond buitengewoon heerlijk gegeten. Anti pasta als voorgerecht was goddelijk. Als hoofdgerecht verse pasta waarbij je de saus zelf mag uitkiezen.
Zelf gemaakte toetjes waren van binnen nog bij sommige hapjes wat koud.
De rekening viel erg mee voor 4 personen 97 euro. We schokken wel vd cola 3,50 per blikje.
Maar het eten was heerlijk en aardige bediening.

13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch, zowel Italiaanse gerechten en heerlijke hamburgers. Keuze uit verschillende speciaal bieren.

Reizigers die Officina Streetfood Firenze bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Officina Streetfood Firenze geweest? Deel je ervaringen!