“Residenza Johanna 1”
Beoordeling van I'Tuscani 3

Reserveren met
I'Tuscani 3 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 51 van 3.045 Restaurants in Florence
Wijk: Duomo
Wijk: Duomo
25 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze bb was voortreffelijk. Het personeel was zeer voorkomend en hulpvaardig.
Locatie was ook prima, alles kan te voet gedaan worden.
Dank lucca.

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden heel vriendelijk bediend door een meisje , bovenste gedeelte.
Leuke formule ! Vlees was heel lekker .

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant zat bij ons om de hoek en omdat het goed gewaardeerd werd zijn we hier gaan eten. Meteen toen we binnenkwamen werden we super gastvrij ontvangen. We werden naar beneden begeleid, waar het restaurant is gevestigd. Hier stonden een aantal zeer vrolijke en enthousiaste medewerkers. Er werd ons gevraagd of we op het strand wilden dineren, een erg sfeervol hoekje, waar de vloer bedekt was met zand en de tafel was voorzien van een parasol. Er heerste een ontspannen en gezellige sfeer.

We bestelden de beef tenderloin en de steak, hierbij kregen we een huiswijn geserveerd. Het vlees was erg lekker en perfect gegaard, dit kunnen we iedereen aanraden. Het personeel was super vriendelijk en sprak goed Engels, waardoor ze goed advies konden geven.

Al met al een van de betere restaurant ervaringen. Eet smakelijk!!

ITuscani2, Responsabile relazioni pubbliche van I'Tuscani 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2017

Dear Mick,

thanks for share with us your opinions about your experience in our restaurant.

1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je in firenze echt traditional Toscaans eten dan moet je hier zijn! We hebben als antipasto een grote plank gekregen met heerlijke verschillende soorten salami, ham, bruscetta en kaas deze producten komen allemaal uit de streek Toscane! Als hoofdgerecht hebben we een heerlijke steak gegeten met de lekkerste aardappeltjes erbij en gegrilde groenten. De bediening stelt je echt op je gemak en laat je thuis voelen. Wil je een echte Italiaanse avond beleven en naar een restaurant gaan waar de Italianen zelf ook naar toe gaan dan moet je hier zijn!

ITuscani2, Responsabile relazioni pubbliche van I'Tuscani 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Dear guest,

thanks for your feedback.

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor hier terecht gekomen. Blijkt keten van restaurants te zijn met ecologische inslag. Recycelbare plastic glazen, wegwerp borden van mais, etc. Vooraf van het huis tomatensaus met brood geserveerd in een eetbaar bord (= brood). Origineel. Hoofdgerecht veel rundvlees van een T-bone. Erg lekker en mals met aardappelen en gegrilde groeten (aubergine, courgette en paprika). Lekker ambachtelijk bier en prima wijn. Vriendelijke bediening. Kreeg alleen (achteraf gezien) een munt terug die er wel op leek maar geen € 2,00 was. Heeft bediening waarschijnlijk ook niet gezien. Wel lekker maar zeker niet typisch Italiaans.

ITuscani2, Responsabile relazioni pubbliche van I'Tuscani 3, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2017

Dear Thomas,

thanks for shared with us your experience.

Reizigers die I'Tuscani 3 bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence
Florence, Provincie Florence

In I'Tuscani 3 geweest? Deel je ervaringen!