“Beste lunch van Florence (of diner)”
Beoordeling van Zio Gigi

Zio Gigi
Geclassificeerd als nr. 375 van 3.199 Restaurants in Florence
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: San Giovanni
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon heerlijk lokaal, met een super ‘familie-gevoel’. Ga voor de bistecca of een van de vele pasta’s. Top

Datum van bezoek: oktober 2018

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Blij dat onze eerste keuze bezet was en we dit restaurant een kans gaven. De bordjes zijn geen schilderijtjes, maar de smaken zaten goed. Ook de prijzen zijn zeer democratisch, vermoedelijk omdat we net uit de toeristen zone zaten. We bestelden lukraak enkele plats en lieten deze tezamen komen. Wat een geweldig idee! De kwaliteit van de fiorentina was top!

Datum van bezoek: augustus 2018
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel heel bijzonder is dit restaurant.
Je wordt hartelijk begroet, de sfeer is prima, en inrichting gewoontjes.
De gastheer zingt onverwacht zijn Italiaanse liederen uit volle borst.
Erg lachwekkend is het zeker.
Heerlijk gegeten o.a. een T-bone steak geweldig mals en mooi gekruid.
De verse pasta gerechten met garnalen mogen er ook wezen.
Heel betaalbare wijnen.
Natuurljk bij het einde een borrel van het huis op tafel.
Het was erg verrassend, gewoon een normale goede betaalbare Italiaanse keuken.
Ga hier zeker terug komen.

Datum van bezoek: juli 2017
16 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tent om op zijn Italiaans te eten. Veel lokalen komen hier lunchen en menu is eenvoudig. Nog niet wat de pot schaft, maar scheelt niet veel.

Datum van bezoek: september 2015
15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In een zijstraatje, vlakbij de Duome, wordt je door Zio Gigo naar binnen "gezongen". Hier gebruiken veel locale mensen hun lunch. Mensen alleen worden aan n tafeltje bij iemand anders geplaatst en niemand doet daar moeilijk over. Zio galmt regelmatig door de tent en kent z'n gasten. Het 3-gangen lunchmenu kostte €9,00 maar het vermaak is misschien wel t dubbele waard! (Je moet wel tegen t rumoer kunnen..)

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Zio Gigi bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Zio Gigi geweest? Deel je ervaringen!