“Pranzo perfetto ”

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Uffizi
20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was geloof ik mijn vijfde bezoek aan dit juweeltje op een steenworp afstand van het Palazzo Vecchio. En weer was het domweg perfect. De bediening was vriendelijk en zorgzaam en het eten als vanouds: top. Een heerlijke risotto gevolgd door peposo (stoofvlees) die smolt op je tong. Met een heerlijk aardbeien toetje om het af te sluiten. Op weg naar de zesde keer!

22 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke verrassing was dit! Eten was super, zachte perfecte ansjovis, prima pasta's en mooie stukjes lam en rund. Echt een aanrader, topzaak. En oh ja, als dessert de meringata, heerlijk!

13 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein en erg druk zaakje in de buurt van Uffici. Reserveren is een must.
Neem de tijd, neem een antipasto, een pasta en een vlees of visgerecht, allemaal even lekker! En vergeet vooral niet af te sluiten met een Dolce, een dessert. Wij namen de meringata, en dat was de lekkerste ooit!
Heerlijke wijnen, leuke bediening. Je hebt hier een heerlijke avond!

5 november 2015 beoordeeld

Prima lekkere verse ingrediënten, zeer smaakvol en de taart als dessert was fenomenaal!! De prijs was alleszins redelijk.

31 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en genoten van de sfeer. Heerlijk eten (farfale Anatra) locale gerechten en goede wijnen. Ongedwongen tentje midden in het centrum, prettige bediening. Kortom top!

Reizigers die Vini e Vecchi Sapori bekeken, bekeken ook

In Vini e Vecchi Sapori geweest? Deel je ervaringen!