“Heerlijk eten en super bediening”
Beoordeling van Coquinarius

Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: San Giovanni
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant bevind zich in een klein straatje, weg van de toeristische restaurants. Het eten is heel goed. De gastheer geeft advies met betrekking tot welke wijn er het beste past bij het eten (even om vragen). De bediening is uitermate vriendelijk. Ik had voor mijn 2 dochters 1 bord spaghetti besteld en gevraagd of ze deze wilde verdelen over 2 borden, dit was geen probleem. We zijn 3 dagen in Florence geweest en hebben hier 2 keer gegeten.

Datum van bezoek: augustus 2018

11 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was niet fantastisch maar gewoon lekker, maar de ontvangst was super gastvrij en gezellog en de wijn en het advies was helemaal top. Echt genieten dus!

Datum van bezoek: augustus 2017
Coquinarius, Lo staff van Coquinarius, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2017

Cercare di consigliarvi e di farvi gustare i sapori della nostra terra e la nostra missione. Grazie di cuore della visita e speriamo di rivederci anche nel vostro meraviglioso paese.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles goed. Gezellige inrichten, super attente bediening. Het eten was heerlijk. Wij wilden gelijk weer boeken maar het zat de komende twee dagen helemaal vol. Dat zegt genoeg....

Datum van bezoek: augustus 2017
Coquinarius, Lo staff van Coquinarius, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2017

Grazie mille delle belle parole. Buone vacanze e salutateci il Vostro meraviglioso paese. A presto :)

22 juni 2017 beoordeeld

Toevallig voorbij gelopen en dan voor de volgende dag gereserveerd...AAN TE RADEN! SUPER vriendelijke staff, hebben goed geholpen om een wijn te kiezen en het eten was gewoon heerlijk. Als wij terug komen, gaan wij daar elke dag eten.

Datum van bezoek: juni 2017
6 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen hoogvlieger. Duur voor wat het is (15 euro voor een bord sla met gerookte zalm). Flauwe smaken. Zou het zeker niet aanraden.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Coquinarius bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Coquinarius geweest? Deel je ervaringen!