“Aanrader”

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Wijk: San Giovanni
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tapasplank in een klein gezellig straatje. Wij namen de €15/pers plank voor 3 personen maar was goed genoeg voor 4. Lekkere witte en rode wijn.

Datum van bezoek: augustus 2020

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de hoge beoordelingen en de lange rij had ik hoge verwachten. Helaas zijn deze niet waargemaakt. De broodjes waren lekker, maar niet erg bijzonder. Goed belegd, maar het broodje zelf was hard en taai. Hier een half uur op moeten wachten.

Datum van bezoek: juli 2020
10 december 2019 beoordeeld

Vanwege een persoonlijke tip van iemand hiernaartoe getogen. En ja, ook wij mochten in de rij. Sterker nog, de hele straat stond vol met rijen. Maar geen stress. Er staat ook iemand die dit allemaal reguleert en in de gaten houdt. Wat was dat genieten.
Handig om wel vooraf even op het menu te gaan kijken want anders ben je voordat je het weet aan de beurt en moet je nog kiezen.
Voor mij, volwassen vrouw, was een broodje echt veel. (La Boss) Ik had meer dan genoeg aan een halve gehad maar vond het zeer smaakvol. En dat voor 5 euro.
Lekker in het zonnetje opgegeten terwijl er een paar zakkenrollers opgepakt werden. Gewoon dat broodje gaan halen en genieten van alles om je heen. Houd wel je zakken en tas in de gaten!

Datum van bezoek: november 2019
29 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zal even moeten wachten in de rij, maar deze broodjes zijn het meer dan waard!
Een broodje is goed belegerd en voldoet zeker als lunch. Aanrader!

Datum van bezoek: november 2019
27 oktober 2019 beoordeeld

Wat een heerlijke broodjes. Je bent alleen niet de enige die dat vindt. Er staat eigenlijk heel de dag wel een wachtrij maar tijdens de spitsuren is het eigenlijk niet te doen. Reken dan gerust ruim 30 meter wachtrij per zaak. Beide zaken liggen tegenover elkaar en de wachtrijen versperren de doorgang in de straat. Ze hebben kennelijk de juiste formule. Veel keus en niet duur. Broodjes worden rijk belegd en het is een maaltijd. Heerlijk vers. Kijk wel van tevoren wat je wilt bestellen en vermijdt de drukste tijden.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die All' Antico Vinaio bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In All' Antico Vinaio geweest? Deel je ervaringen!