“Lekker en bijzonder!”
Beoordeling van Il Vegetariano

Il Vegetariano
Geclassificeerd als nr. 11 van 50 Snelle hap in Florence
Certificaat van uitmuntendheid
Meer informatie over het restaurant
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt
Wijk: Historisch centrum van Florence
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de buitenkant zie je niet af dat dit een heel gezellig en bijzonder lekker vegetarisch Italiaans restaurant is. De porties zijn enorm en de prijs is helemaal prima! De man die er werkte was ook heel vriendelijk en behulpzaam, zodat ik een lekker gerecht kon kiezen. Je kan heerlijk in de tuin zitten en genieten van het heerlijke eten!

Datum van bezoek: juli 2017

1 november 2016 beoordeeld

Je kijkt op de krijtborden welke gerechten er die dag zijn (ze hangen ook buiten uit zodat je op straat al kan zien wat er die dag wordt geserveerd) en je bestelt bij de persoon onder het krijtbord. Je rekent ook daar af. Dan ga je met je briefje naar de toog met een plateau en daar geef je je briefje af en krijg je je gerechten.
Of kijk gewoon naar hoe de persoon voor jou het doet en doe hem na.
Fijne ongedwongen plek. De gerechten zijn vrij zwaar, dus je hebt zeker genoeg met een primi en een secundi.

Datum van bezoek: november 2016
21 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit vegetarisch restaurant. Prijs/kwaliteit prima. Wij aten hier met fles wijn voor 34 eur. Loop de zaak in naar het einde. Links is het "afhaal gedeelte". Rechts is de bestel en betaal counter. Op de borden staan de wisselende gerechten. Het is er soms behoorlijk druk! Opening is om 19.30 uur. Klein aanradertje!

Datum van bezoek: oktober 2016
21 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je bekent bent met het Balinese Nasi Campur dan weet je wat ik bedoel. Je komt binnen en gaat maar de counter. Kijkt op het bord wat er gekookt is en kiest daarvan je menu. Heerlijk gezond en lekker Italiaans eten voor een leuke prijs. Je zit ook tussen de Florentijnen en dat maakt het altijd gezelliger.

Datum van bezoek: juni 2016
28 april 2016 beoordeeld

Apart restaurant waar je uit een aantal daggerechten kunt kiezen. Het eten was er heerlijk en weer eens wat anders dan de klassieke Italiaanse gerechten. De sfeer is informeel waardoor er bijv. gezellig een Italiaanse mevrouw bij ons aanschoof en we gezellig hebben gekletst. Beetje uit het centrum maar best te lopen.

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Il Vegetariano bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Il Vegetariano geweest? Deel je ervaringen!