“Heerlijk eten, geweldig decor”
Beoordeling van FISHING LAB Alle Murate

FISHING LAB Alle Murate
Geclassificeerd als nr. 446 van 3.045 Restaurants in Florence
Wijk: Duomo
Wijk: Duomo
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Modern restaurant, fijn concept. De kaart ziet er erg leuk uit en biedt veel mogelijkheden. Je kan kiezen voor tapas en/of streetfood of je kan je houden aan de klassieke combinatie van een voor- en hoofdgerecht. De streetfood kan je bovendien in twee verschillende formaten bestellen, als aperitiefhapje of als maaltijd. De porties zijn erg royaal, je kan makkelijk delen om alles eens geproefd te hebben. De prijzen vond ik erg meevallen, zeker als je rekening houdt met de kwaliteit en originaliteit die men biedt: 4 tapas en twee glazen wijn voor 28€. Leuk detail: je kan er authentieke fresco’s bekijken met onder andere een van de oudste afbeeldingen van Dante!

9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is echt een leuk, jong en modern restaurant met spontane en snelle bediening. Interessante kaart met rauwe vis, gegrilde vis, streetfood, enz. Mooi gerubiceerd op de kaart. En uitstekend bereid. Bovendien: alles voor een zeer schappelijke prijs. Enorme wijnkaart met meer dan 20 open wijnen, ook weer met aimabele prijzen. Bezoek meer dan waard, maar het is verstandig om per email te reserveren, want dit is een populair restaurant

20 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, we hadden geluk dat we nog een plekje hadden want t weekend zit vaak drie weken vooruit volgeboekt zei de ontvangst dame. Maar het was t wachten meer dan waard! Zalig vers eten fijne ambiance en gunstig geprijsd. De tonijn was fantastisch van smaak en heerlijk rosé. Leuk concept zeker even kijken op fishinglab.it!

16 januari 2017 beoordeeld

Eten was er goed. Helaas had één van ons Coeliakie en is paar uur later erg ziek geworden ondanks dat dit uitgebreid aangegeven was door ons. De bediening deed hier te gemakkelijk over en wuifde onze zorgen weg; onterecht bleek.

23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geluk dat we hier binnenliepen! Eigenlijk op zoek naar aanbeveling van vrienden leek ons dit leuker, hoewel van buiten weinig laat vermoeden van de geweldige ruimte die erachter zit. Boven prachtige gewelven met muurschilderingen en in de kelder romeinse opgravingen. De bediening is zeer gastvrij en vriendelijk en de gerechten zijn met veel zorg en smaak bereid. Zeer warm aanbevolen dus, dit restaurant!

Reizigers die FISHING LAB Alle Murate bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In FISHING LAB Alle Murate geweest? Deel je ervaringen!