“Lekker gegeten”

Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Santa Croce
14 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gegeten. We kwamen rond 20u zonder reservering, de vriendelijke bediening zei dat een tafel om 21.30u gereserveerd was en weer vrij moest zijn. Dat kwam mooi uit want dat was precies ons plan. We hebben het gehouden bij 1 pasta p.p. en wijn, was erg lekker maar geen onvergetelijke ervaring, daarom 4 sterren.

Datum van bezoek: februari 2016
Damiano V, Proprietario van Club Culinario Toscano da Osvaldo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2016

our house wine is the best in italy. fattoria di felsina. castelnuovoberardenga, siena. chek on the web, if you dislike that... we don't know where find somenthing better than that.. take care. la direzione

6 mei 2015 beoordeeld

Gezellig klein lokaal restaurant met eenvoudig eten, maar helaas geen al te lekkere huiswijn. Jammer, want we hadden op dat moment geen zin in een hele fles. Eten ok, maar niet van een andere wereld.

Datum van bezoek: mei 2015
22 oktober 2014 beoordeeld

Wat heerlijk en origineel gegeten...Parisi eieren met truffel o.a. Vooraf plateau met heerlijke kazen. Desserts, nog nooit zo' n heerlijke flan gegeten dus extra portie besteld en dat voor drie euro. Ongekend laag voor Florence. Bediening zeer vriendelijk door italiaans/frans-australisch koppel. Echt een aanrader! Reserveren loont!

Datum van bezoek: oktober 2014
    • Sfeer
8 mei 2014 beoordeeld

Originele toscaanse keuken. Aan te bevelen is in ieder gavel de lever pate. Een tongstrelende opener. Ook stierenballen op het menu. Ooit nog een keer gaan uit proberen.

Datum van bezoek: mei 2014
1 januari 2014 beoordeeld

Een vrij onopvallend restaurant in de buurt van Sante Croce, maar een culinaire verrassing. Uitgesproken smaken en verrassende combinaties maakten het een heerlijke avond. De prijs-kwaliteit verhouding was in orde, de ambiance eenvoudig en smaakvol. De medieval kebab en het elefant ear zijn uitgewisseld met de gnocci aan tafel. Voor de toetjes zou je een tweede ronde willen maken. Aanrader!

Datum van bezoek: december 2013

Reizigers die Club Culinario Toscano da Osvaldo bekeken, bekeken ook

Florence, Provincie Florence

In Club Culinario Toscano da Osvaldo geweest? Deel je ervaringen!