“Fantastisch authentieke Italiaanse keuken”
Beoordeling van Osteria del Teatro

Osteria del Teatro
Geclassificeerd als nr. 4 van 113 Restaurants in Cortona
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
15 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch authentieke Italiaanse keuken in hartje Cortona. Heel lekker eten, gezellig indeling binnen en hartelijke bediening.

Datum van bezoek: april 2019

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet twijfelen, gewoon beleven.
Zeer eenvoudige keuken, maar heerlijk typisch Italiaanse keuken.
* vriendelijke bediening
* absoluut niet duur. Wij aten er met 4 voor 56 euro.
* hou ermee rekening dat je niet kan reserveren
Ook de lokale mensen kwamen er eten! Wij komen bij een volgend bezoek aan Cortona zeker terug.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Truffelkaas fondue als starter heel erg lekker. Eigenlijk alle starters en primi laten het water in je mond lopen. En waren met 3, en alle gerechten heerlijk. Bediening leuk, mevrouw geen blad voor mond. Toilet volgens dochter 16 jaar eng: veel poppen. Soort Efteling, maar praten niet en doen ook niets.

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had Caramele besteld, en het was heel lekker. Er kwam ook een ober met een hele grote pepermolen. En ze hadden mooie muziek op de radio. Ze hadden ook goed werkende airco. Het was er lekker fris. En de mensen waren aardig.

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag waren wij in Cortona en vooraf niet gekeken waar we konden lunchen.

Dus, toen we de weg naar beneden liepen vanaf het klooster, kwamen we voor de tweede keer langs dit restaurant. Het ligt een beetje in een achteraf straatje, maar dat is vaker zo net goede restaurants.

Voor de deur is een trappetje en daar zijn tafeltjes neergezet voor als je buiten wilt eten. Er is geen pizza, alleen maar typisch Italiaanse gerechten.

Het eten was er echt waanzinnig lekker. Heerlijke pasta en vers klaargemaakt. Althans, zo proefde het in ieder geval. Echt heerlijk gegeten. Porties zijn niet heel groot, maar de kwaliteit maakt alles goed.

De prijzen zijn normaal volgens onze begrippen. Dus voor een bord overheerlijke pasta ben je ongeveer 9/10 euro kwijt.

Twijfel niet, echt een goed restaurant als je wat anders wilt dan een op het plein gelegen pizza restaurant.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Osteria del Teatro bekeken, bekeken ook

Cortona, Province of Arezzo

Cortona, Province of Arezzo

In Osteria del Teatro geweest? Deel je ervaringen!