“Lekkere pasta's en goede wijn op fijn terras”
Beoordeling van Tempero

Tempero
Geclassificeerd als nr. 23 van 113 Restaurants in Cortona
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
8 juli 2018 beoordeeld

Wij aten hier heerlijke pasta's, op een fijn terras. De bediening was uitstekend, ze waren heel leuk met onze kinderen. Een portie door 2 delen op 2 verschillende bordjes was geen enkel probleem. Wij dronken goede huiswijn, die helemaal niet duur was. Ook de toetjes waren niet te versmaden! Als ik weer in Cortona kom ga ik terug! Het is bovendien een van de weinige restaurants die al voor 19 uur open zijn, wat met kleine kinderen wel handig is.

Datum van bezoek: juni 2018

24 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontzettend leuk restaurant . Heerlijk eten en ontzettend leuke bediening . Wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2017
Alessandro T, Proprietario van Tempero, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2018

Thank you very much

5 mei 2017 beoordeeld

Prima eten in een klein en sfeervol zaakje. Lekkere wijn. Aardige bediening die de talen spreekt en veel verteld over het eten.

Datum van bezoek: april 2017
Alessandro T, Proprietario van Tempero, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2018

Thank You

30 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijk eten op een gunstig gelegen terras, waardoor je tijdens de lunch heerlijk in de schaduw zit. Goede prijs/kwaliteitsverhouding!

Datum van bezoek: juli 2016
Alessandro T, Proprietario van Tempero, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018

Thank You very much

5 augustus 2016 beoordeeld

Per toeval hier terecht gekomen. Bij het weggaan zagen we dat dit restaurant de tripadvisor excellence status had. Helemaal terecht! Lekkere lunch, tagliatelle di giorno genomen met antipasti. Terras bevindt zich op een kleine binnenplaats, waar het heerlijk koel was door een verfrissende wind. Op een bloedhete dag is er geen prettigere plek om te lunchen als daar. Stuk minder druk dan in de hoofdstraat van dit toeristische stadje.

Datum van bezoek: augustus 2016

Thank You very much

Reizigers die Tempero bekeken, bekeken ook

Cortona, Province of Arezzo

In Tempero geweest? Deel je ervaringen!