“Heerlijk gegeten in dit echte familierestaurant met Mama (Paula) in de keuken. Prima antipasti, lekkere pastagerechten.”
Beoordeling van Locanda al Pozzo Antico

Locanda al Pozzo Antico
Een tafel reserveren
wo 17/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 14 van 113 Restaurants in Cortona
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
21 augustus 2018 beoordeeld

Fijne intieme sfeer, zowel op het binnenplaatsje als buiten (3 tafels), heerlijk eten en dito wijnen. Wat wil een mens nog meer???

Datum van bezoek: augustus 2018

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met 3 volwassenen en 2 kinderen gaan eten op basis van de beoordelingen op Tripadvisor. Onze eerste indruk was ok maar al snel ging alles vrij snel bergaf. We bestelden voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Ze brachten 2 van 5 voorgerechten en 15 minuten later de overige 3 voorgerechten en dit herhaalde zich bij het hoofdgerecht en dessert. Eten was van zeer matige kwaliteit. Bovendien hebben ze daar veel last van duiven en tijdens ons voorgerecht is er duivenpoep (dat op de zeilen lag) in het bord van ons zoontje gevallen, wanneer we de garçon hierover aanspraken werd er een grapje over gemaakt dat dit ons geluk zou brengen. Zeer ongepast! We hebben 180 euro moeten betalen voor 5 voorgerechten, 5 hoofdgerechten, 5 desserts, 2 grote flessen water en een halve liter wijn. We gaan regelmatig eten en betalen met plezier maar hier stemde de rekening totaal niet overeen met de service en kwaliteit die we kregen. Voor je ergens in Cortona gaat eten zou ik vooral ook de locals aanspreken om te horen waar het goed is, heb spijt dat we dit niet gedaan hebben.

Datum van bezoek: augustus 2018
14 september 2017 beoordeeld

Na vele positieve reacties te lezen hier terechtgekomen. We hebben er super lekkere tagliatti gegeten met een supere rode wijn! zeer vriendelijke bediening!
Voor ons het beste adresje van Cortona

Datum van bezoek: augustus 2017
30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rond het middaguur vertrokken van Schiphol en s avonds bij toeval terecht gekomen bij dit restaurant. Overdag 35 graden maar s avonds ca 27 graden met een heerlijk briesje op de binnenplaats. Vriendelijke bediening en heerlijke huisgemaakte pasta. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: augustus 2017
19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg warme ontvangst op een zeer gezellige binnenkoer. De familie die in de keuken sgaat kwam persoonlijk aan de tafel om te vragen of alles naar wens was. Erg lekker gegeten voor een zeer schappelijke prijs.. We zagen ook bij andere mensen dat ze zeer kindvriendelijk zijn en er alles aan doen om de mensen op hun gemak te stellen. Kortom, een verborgen schat in een achterstraatje van Cortona!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Locanda al Pozzo Antico bekeken, bekeken ook

Cortona, Province of Arezzo

In Locanda al Pozzo Antico geweest? Deel je ervaringen!