“Heerlijk gegeten , met mijn dochter”
Beoordeling van Preludio

Preludio
Geclassificeerd als nr. 5 van 113 Restaurants in Cortona
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten , voor een redelijke prijs . Vooraf een bord met heerlijke hapjes van het huis .
Ziet er mooi en verzorgd uit.

Datum van bezoek: juni 2019

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten dit restaurant op basis van de commentaren... Meer dan terecht is iedereen lovend. Wij kunnen niet anders dan bevestigen dat alles zeer lekker was en dit voor een zachte prijs. Een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
16 maart 2019 beoordeeld

Wij vinden het een Michelin ster waard. Niet alleen omdat het eten zalig was, maar ook de presentatie op je bord was een gedichtje. Sfeervol ingericht. De bediening kon wat enthousiaster overkomen. 3 Jaar geleden hebben we er zo lekker gegeten dat we er nu speciaal voor teruggekomen zijn.

Datum van bezoek: maart 2019
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant verdient om bezocht te worden. Stijlvol, lekker en vooral super vriendelijk personeel. Borden van Versace. Bestek van Bugatti etc. De gerechtjes zijn super mooi gepresenteerd. Aperitief, Muscat wijn en Limocello van het huis. Een bezoek meer dan waard. De prijs is ongelooflijl. Laat u vooral niet afschrikken door het chique intérieur.
Proberen maar.

Datum van bezoek: september 2018
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten voor prima prijzen. Kost hetzelfde als elk ander gemiddeld restaurant maar is twee keer zo goed qua eten, aankleding en service. Zeker heen gaan.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Preludio bekeken, bekeken ook

Cortona, Province of Arezzo

In Preludio geweest? Deel je ervaringen!