“Verstopt juweeltje”
Beoordeling van La Bucaccia da Romano

La Bucaccia da Romano
Geclassificeerd als nr. 3 van 113 Restaurants in Cortona
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Diner, Bezorgen, Reserveringen
7 juni 2019 beoordeeld

We waren hier jaren geleden en we bezochten nu opnieuw deze parel. Wat een vakmannen werken hier. Liefde voor het vak. Oprechte gastvrijheid. En....Super eten met een mooie kaart. het is een feest om hier te eten. We blijven terugkomen.

Datum van bezoek: juni 2019

12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Het restaurant bevindt zich net buiten de drukke straten van Cortona. M.a.w. niet te toeristisch. De prijzen zijn aan de iets duurdere kant te vergelijken met een goede brasserie in België. De gastheer zorgt voor de sfeer. De pasta met truffel is een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
Romano M, Proprietario van La Bucaccia da Romano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Kind Liesa,
I' m so very glad to know that you spent a great time with us.
Hoping to see you soon,
Best wishes

27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

we kwamen er voor lunch met een groep van 12 met een paar kinderen, en waren bijzonder blij met de warme en behulpzame bediening! ze brachten het eten voor de kinderen sneller en speciaal voor hen klaargemaakt; daarna werden wij door de eigenaar zelf speciaal getrakteerd op fantastische charcuterie. de pastas waren met verse truffels en paddestoelen, en de andere vleesgerechten tevens echt superlekker, vooral die met rund. we kregen uiteindelijk als klap op de vuurpijl een gratis cake dessert. zeer warm aanbevolen!

Datum van bezoek: augustus 2018

Dear Imhoofd,
Our main duty is to satisfy palates and expectations of our guests and I'm glad to know we made it with you and your family and friends, especially the little ones at your table! We care so much about quality and good service and we try to provide it all the time.
Enjoy your time, and if you happen to visit Cortona again, La Bucaccia will be here to welcome you one more time.

Kind regards

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar gezellig restaurant. Wij aten er heerlijke ravioli met truffel. De gastheer is een echte entertainer.

Datum van bezoek: augustus 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met twee volwassenen en twee pubers. Het restaurant is compact maar stijlvol binnen. Voorzien van airco dus te warm is het zeker niet. De porties zijn van formaat houdt hier rekening mee. Wij bestelde antipasti een primi en een secundi en dat was echt op het randje van teveel. De pastas zijn echt geweldig, alles zelf gemaakt. Kan niet anders dan zeggen dat we super hebben gegeten. De bediening is geweldig en doet super goed haar best. De eigenaar was naar mijn mening te aanwezig maar het eten smaakte er niet minder om. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die La Bucaccia da Romano bekeken, bekeken ook

Cortona, Province of Arezzo

In La Bucaccia da Romano geweest? Deel je ervaringen!