Beoordeeld op 26 april 2016

Alles was picobello in dit hotel. Mooie ruime driedelige kamer met zicht op de mooie tuin, zeer verzorgd ontbijt met een ongelooflijk zicht op de zee, vriendelijk personeel, een absolute aanrader. Een klein (persoonlijk?) minpuntje: weinig verduisterende gordijnen zodat het ' s nachts vrij licht bleef in de kamer.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 9 november 2015

Een prachtig hotel. Gemoedelijk en kleinschalig. Vanuit het restaurant uitzicht op de Etna en op de zee. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt, lunch en diner! Een fijne, luxe hotelkamer, welke goed wordt schoon gemaakt. Vanuit het hotel is het levendige centrum goed te bereiken.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 5 mei 2015

Ons verblijf in Villa Carlotta was super!
Mooi hotel iets buiten het centrum van Taormina.
We wensen Nathalie , haar echtgenoot en heel het jonge team van Villa Carlotta te bedanken voor hun vriendelijkheid en de niet aflatende positieve service.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 17 oktober 2014

een prachtig hotel, kleinschalig, heel mooi uitzicht op de zee en de Etna, fantastisch ontbijt, gunstige ligging ten opzichte van het centrum van Taormina. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam (ook voor reserveringen en tripjes), zeker meer persoonlijk dan in de grotere hotels en ketens.
Wij waren hier 3 nachten, hebben ook een keer prima gedineerd (de andere 2 keren in het centrum gegeten). Sterke aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 16 november 2012

Alles is goed bij dit Hotel. Ligt mooi zodat je mooi over de zee uitkijkt bij het ontbijt of als je wakker wordt. Zeer sfeervol ingerichte, schone en ruime kamer. Zeer behulpzaam personeel. Ontbijt is zeer uitgebreid en erg lekker. 's Avonds kan je ook op het terras zeer gezellig zitten met een drankje en zelfs een hapje. We hebben hier geen diner op, maar ik denk dat zelfs dat zeer goed moet zijn. Hier zijn mensen bezig met hun passie! Mooi aangelegde tuin met een leuk zwembad erbij. Heerlijk om samen te relaxen. Leuke winkelstraat in de buurt. Goede en gezellige restaurantjes in de buurt.
Met onze kinderen zou ik hier niet zo snel naar toe gaan, het is vooral perfect voor stelletjes, het is romantisch. Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug. Wij deden een stedentrip en zijn hier 1 nacht gebleven.

Kamertip: Wij hadden een normaal tweepersoonskamer geboekt. Wij kregen een een upgrade van het hotel en kwamen volgens mij op de juniorsuite terecht...zeer lief en romantische ruime kamer met mooie ruime badkamer.
Datum van verblijf: november 2012