Priceline
StayForLong
Anita T
Mooie locatie met vriendelijk personeel.
Beoordeling van Hotel Villa Schuler
23 sep 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Hotel in het centrum van de stad. Zeer ruime kamer, met balkon met zicht op de tuin.
Erg vriendelijk personeel.
Het hotel beschikt over een eigen parkeergarage.
Voor het strand kun je je laten ophalen met een busje. He hebt dan ook meteen een strandbedje.
Datum van verblijf: september 2021
Kamertip: Hotel heeft eigen parkeergarage.
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
0.6 km van Hotel Villa Schuler
Restaurant
Meer hotels in Taormina bekijken
Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Ik beveel dit hotel ten zeerste aan om Taormina te bezoeken! Het is gelegen in het centrum van Taormina. Via hun tuin kom je onmiddellijk in het centrum terecht! Kamers zijn proper, ruim, voorzien van alle comfort en benodigdheden. Het ontbijt is à la carte en van zeer goede kwaliteit en lekker! Het personeel is zeer behulpzaam en zijn zeer klantgericht! Ze verdienen een pluim! Ook is er parking voorzien en zij doen het nodige om je wagen op een veilige plek te zetten.
Besluit: top, een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
ChrGerSchuler, Owner van Hotel Villa Schuler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2019

Geachte gast,

hartelijk bedankt voor Uw positive beoordeling van ons hotel. Wij zijn heel blij dat u alles zo leuk vond - de locatie, het personeel, netheid, riumte en comfort van haar kamer.

Bedankt ook voor het wijzen op onze speciale à la carte ontbijt en onze parkeerservice. Wij zouden graag willen erop wijzen, dat het in het centrum van Taormina echt moeilijk is om een parkeerplaats te krijgen.

Wij zijn een van de weinige hotels van Taormina die een eigen parkeergarage hebben direct bij het hotel. Onze valet parking is erg handig. u hoeft alleen maar voor het hotel te stoppen en de autosleutel overhandigen. We raden daarom aan om samen met de kamer de garage te reserveren (hotelgasten die via onze eigen website, per telefoon of per e-mail boeken, ontvangen 20% korting op het tarief voor deze service).

Nogmaals bedankt en het allerbeste! Hartelijke groeten naar de mooie europeese hoofdstad.

Op dit moment is het hotel gesloten voor de traditionele wintervakantie, die we gebruiken om onze charmante villa te renoveren, zodat zij haar gasten de gebruikelijke service op het hoogste niveau kan blijven bieden. We zullen het nieuwe seizoen openen op 7 MARCH 2020.

Ondertussen wensen wij u en al onze trouwe klanten een aangename winter toe.

Christine en Gerhard Schuler
Hotel Villa Schuler, Taormina, Sicilië
link naar de hotelwebsite bovenaan deze TripAdvisor-site

Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Wat word je hier in de watten gelegd! Zeer vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn. Altijd bereid om je te helpen, vooral Mario was bij ons favoriet!
Wij hadden de suite direct aan het terras waar het ontbijt geserveerd werd. Hele fijne kamer; heel ruim ,heerlijk bed, fijne badkamer en mooi uitzicht op zee.
Het ontbijt is a la carte. Je kon bestellen wat je wilde en alles was even lekker en verzorgd, en ook hier weer zulke lief bedienend personeel.
Locatie top! Je loopt door de botanische tuin zo de stad in. Vlakbij mooi park en het Grieks theater.
Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2018
GerhardSchuler, Responsabile reception van Hotel Villa Schuler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2018

het is echt altijd leuk om complimenten te ontvangen van onze gasten. We moeten echter toegeven dat, naast een goed werk, er ook de gevoeligheid is van onze gasten die onze "gezinsstijl" herkennen en waarderen. We doen alles omdat ze het in de toekomst altijd weer kunnen vinden.
Mario Monforte, Hotel Villa Schuler

Beoordeeld op 28 september 2017

Wij waren in september maar twee nachten in Villa Schuler ter gelegenheid van een trip doorheen Sicilië, maar wat een ervaring! Elegantie troef in deze tot hotel verbouwde villa aan de bergrand van de stad, waar je allerhartelijkst wordt onthaald. Aan de prijzige kant, maar naar de normen van Taormina zeer redelijk. Als je boekt, neem dan een kamer met zeezicht en balkon of terras en geniet van de rust en van het adembenemende uitzicht op de Etna. Je wagen kwijtraken in Taormina is geen sinecure, maart dit hotel beschikt over een afgesloten garage (wel reserveren!) waar je wagen vakkundig wordt geparkeerd. Er is geen restaurant, maar doorheen de weelderige tuin stap je zo in twee minuten naar de centrale Corso Umberto. Ontbijten doe je buiten op het terras met zicht op zee. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 18 april 2016

Van de eerste minuut aan het onthaal weet je het al: hier word je heel gastvrij ontvangen in het Engels, Duits, Frans en zelfs Nederlands. Prachtig zicht op de zee en de Etna. Neem een kamer met zeezicht, het is de meerprijs waard. Het hotel heeft een prachtig terras om te ontbijten met zeezicht en een mooie tuin. Het ligt vlak aan het centrum en de Corso. Vraag hun suggestie voor leuke restaurantjes die je alleen niet zou vinden!
Geen zwembad, maar een leuk dakterras met zicht op de Etna. Adembenemend in het centrum van Taormina. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Kamertip: Zeezijde kiezen! Dat is prachtig ontwaken. Hier geen last van lawaai uit de stad (bars)
Datum van verblijf: april 2016
GerhardSchuler, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Villa Schuler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2016

Mijnheer P.,

hartelijk dank voor uw positieve recentie. Als alternatief voor het ontbreken van een zwembad, bieden we tijdens de zomermaanden van mei tot oktober een shuttleservice aan naar verschillende stranden in Letojanni. Deze service die tussen de 7 en 12 Euro kost, is inclusief de directe transfer van het hotel naar het gekozen strand heen en terug, ligstoel en parasol.

Wij hopen U in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in de Villa Schuler!
Karen, reception

Beoordeeld op 21 mei 2015

kleinschalig hotel met een grote service en gastvrijheid.Fantastisch
Ontbijt is heel goed zeker op het terras met een fantastich zicht op de baai. Veel keuze à la carte ,vers geperst fruitsap. mooi tafelkleed en servietten. Heel vriendelijk onthaal ook in het Nederlands, wat een leuke verassing om iemand te ontmoeten die Nederlands spreekt , zij is Belgische. Er is ook een kamer met een klein privé tuintje terras ideaal voor iemand met een kleuter.

Kamertip: de rustiger kamers zijn met tuinzicht alhoewel wij hebben zeezicht en deze zijn toch ook vrij rustig weinig verkeer uiteraard.
Datum van verblijf: mei 2015
GerhardSchuler, Responsabile reception van Hotel Villa Schuler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2015

Hartelijk dank voor deze mooie commentaar en voor uw oog voor detail. De kamer die u vernoemt is onze “Atrium“ kamer op het gelijkvloers, inderdaad ideaal voor een familie met kind omdat het over een eigen terras en binnentuintje beschikt.

Het is wederzijds ook altijd leuk om met de gasten af en toe in mijn moedertaal te kunnen praten!
Met vriendelijke groeten,
Karen / receptie