Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Wat word je hier in de watten gelegd! Zeer vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn. Altijd bereid om je te helpen, vooral Mario was bij ons favoriet!
Wij hadden de suite direct aan het terras waar het ontbijt geserveerd werd. Hele fijne kamer; heel ruim ,heerlijk bed, fijne badkamer en mooi uitzicht op zee.
Het ontbijt is a la carte. Je kon bestellen wat je wilde en alles was even lekker en verzorgd, en ook hier weer zulke lief bedienend personeel.
Locatie top! Je loopt door de botanische tuin zo de stad in. Vlakbij mooi park en het Grieks theater.
Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2018
GerhardSchuler, Responsabile reception van Hotel Villa Schuler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2018

het is echt altijd leuk om complimenten te ontvangen van onze gasten. We moeten echter toegeven dat, naast een goed werk, er ook de gevoeligheid is van onze gasten die onze "gezinsstijl" herkennen en waarderen. We doen alles omdat ze het in de toekomst altijd weer kunnen vinden.
Mario Monforte, Hotel Villa Schuler

Beoordeeld op 28 september 2017

Wij waren in september maar twee nachten in Villa Schuler ter gelegenheid van een trip doorheen Sicilië, maar wat een ervaring! Elegantie troef in deze tot hotel verbouwde villa aan de bergrand van de stad, waar je allerhartelijkst wordt onthaald. Aan de prijzige kant, maar naar de normen van Taormina zeer redelijk. Als je boekt, neem dan een kamer met zeezicht en balkon of terras en geniet van de rust en van het adembenemende uitzicht op de Etna. Je wagen kwijtraken in Taormina is geen sinecure, maart dit hotel beschikt over een afgesloten garage (wel reserveren!) waar je wagen vakkundig wordt geparkeerd. Er is geen restaurant, maar doorheen de weelderige tuin stap je zo in twee minuten naar de centrale Corso Umberto. Ontbijten doe je buiten op het terras met zicht op zee. Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 18 april 2016

Van de eerste minuut aan het onthaal weet je het al: hier word je heel gastvrij ontvangen in het Engels, Duits, Frans en zelfs Nederlands. Prachtig zicht op de zee en de Etna. Neem een kamer met zeezicht, het is de meerprijs waard. Het hotel heeft een prachtig terras om te ontbijten met zeezicht en een mooie tuin. Het ligt vlak aan het centrum en de Corso. Vraag hun suggestie voor leuke restaurantjes die je alleen niet zou vinden!
Geen zwembad, maar een leuk dakterras met zicht op de Etna. Adembenemend in het centrum van Taormina. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Kamertip: Zeezijde kiezen! Dat is prachtig ontwaken. Hier geen last van lawaai uit de stad (bars)
Datum van verblijf: april 2016
GerhardSchuler, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Villa Schuler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2016

Mijnheer P.,

hartelijk dank voor uw positieve recentie. Als alternatief voor het ontbreken van een zwembad, bieden we tijdens de zomermaanden van mei tot oktober een shuttleservice aan naar verschillende stranden in Letojanni. Deze service die tussen de 7 en 12 Euro kost, is inclusief de directe transfer van het hotel naar het gekozen strand heen en terug, ligstoel en parasol.

Wij hopen U in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in de Villa Schuler!
Karen, reception

Beoordeeld op 21 mei 2015

kleinschalig hotel met een grote service en gastvrijheid.Fantastisch
Ontbijt is heel goed zeker op het terras met een fantastich zicht op de baai. Veel keuze à la carte ,vers geperst fruitsap. mooi tafelkleed en servietten. Heel vriendelijk onthaal ook in het Nederlands, wat een leuke verassing om iemand te ontmoeten die Nederlands spreekt , zij is Belgische. Er is ook een kamer met een klein privé tuintje terras ideaal voor iemand met een kleuter.

Kamertip: de rustiger kamers zijn met tuinzicht alhoewel wij hebben zeezicht en deze zijn toch ook vrij rustig weinig verkeer uiteraard.
Datum van verblijf: mei 2015
GerhardSchuler, Responsabile reception van Hotel Villa Schuler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2015

Hartelijk dank voor deze mooie commentaar en voor uw oog voor detail. De kamer die u vernoemt is onze “Atrium“ kamer op het gelijkvloers, inderdaad ideaal voor een familie met kind omdat het over een eigen terras en binnentuintje beschikt.

Het is wederzijds ook altijd leuk om met de gasten af en toe in mijn moedertaal te kunnen praten!
Met vriendelijke groeten,
Karen / receptie

Beoordeeld op 6 november 2012

Prachtige plek tegen de bergen, mooie, luxe kamer met balkon en vooral zeer gastvrij personeel! Hostmanship hebben ze hier uitgevonden! Het ontbijten à la Carte op het terras is een heerlijke start van de dag.

Datum van verblijf: augustus 2012
GerhardSchuler, Responsabile reception van Hotel Villa Schuler, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2012

Hartelijk dank voor Uw beoordeling. Het doet ons plezier dat U van Uw verblijf bij ons genoten heeft. Uw beoordeling werd 12 dagen voor onze tradionele winterbreak geplaatst, jaarlijks sluiten we een drietal maanden voor renovaties.

Hotel Villa Schuler zal terug open zijn vanaf 9 maart 2013 met tal van nieuwigheden!

We hopen U in de toekomst nogmaals te mogen begroeten in ons hotel.

Karen, reception