StayForLong
Vio.com
Lol.travel
Beoordeeld op 11 mei 2023

Net retour na een meer dan geweldig verblijf in dit hotel. Top locatie, genoten van het uitgebreide ontbijt, mooie terras en geweldige zonnedek. Maar bovenal de uitmuntende dienstverlening van alle medewerkers van dit hotel. Bij iedereen staat de gast op 1. Complimenten aan alle medewerkers! Graag kom ik in de toekomst retour. Maria Loogman

Datum van verblijf: mei 2023
Francesco Mameli, Direttore generale van UNAHOTELS Capotaormina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2023

Dear Mrs Logmann,
Thank you very much for such a beautiful feedback. We are proud to learn that you appreciated so much your stay at our Hotel, our staff and the services. We hope to see you again for another vacation.
Warmest regards

Beoordeeld op 21 juli 2022

Ik had dit hotel geboekt met een beetje tegenzin vanwege de verouderde kamers maar door de vele schitterende beoordelingen het risico toch genomen.Hier heb ik absoluut geen spijt van gehad want dit hotel is werkelijk WOW vanwege zijn schitterende ligging waardoor je op ieder punt van het hotel een adembenemend zicht hebt. De service is werkelijk 11/10, ieder personeelslid is supervriendelijk, voornamelijk Domenica van de bar en Grazia bij het ontbijt ....werkelijk ongelooflijk hoe deze mensen hun job met hart en ziel uitoefenen en steeds met een lach. Van het terras heb je een supermooi zicht op de Etna, zelfs vanuit sommige kamers. Het zwembad, de zee, de ligbedjes, de restaurants ....alles is gewoonweg SUPER! Ik ben fan en raad dit hotel absoluut iedereen aan, wel opletten dit hotel is minder geschikt voor mensen die moeilijk kunnen stappen. Aan gans het team van het hotel, een welgemeende "Thank You". Nathalie & Kristof

Datum van verblijf: juni 2022
UNAHOTELS CAPOTAORMINA, Other van UNAHOTELS Capotaormina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2022

Dear Guest,
thank you for your valued patronage and for sharing your review.
We're glad to know that you appreciated so much your stay and our staff attitude, such comments represent a truthful incentive to constantly work at our utmost.
We do hope to have the pleasure to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the hotels, resorts and aparthotels of Gruppo UNA
Sincerely

Beoordeeld op 8 juli 2022

Dit hotel van de Una hotel keten ligt op een rots aan de kust van Taormina. Via een lift en tunnel heb je toegang tot het zwembad of tot het privé-strand. Het privé-strand heeft uitzicht op Isola Bella.
Kamers zijn prima en ruim. Het ontbijtterras en bar bieden een schitterend uitzicht op de baai van Taormina en op de Etna. Tijdens ons verblijf hebben wij 3 maal genoten van een avondmaal in het à-la-carte restaurant Le Grand Blue.
Vanuit het hotel kan je met een shuttlebus naar het hoger gelegen Taormina (met heel veel andere eet- en drankgelegenheden of voor een bezoek aan het Grieks theater). Excursies naar Etna of de Alcantarakloof zijn ook aanraders. Vriendelijke service van receptie en restaurantpersoneel.

Datum van verblijf: juni 2022
UNAHOTELS CAPOTAORMINA, Altro van UNAHOTELS Capotaormina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2022

Dear Guest,
We're happy that you loved your recent visit to UNAHOTELS Capotaormina and that we were able to meet your expectations. Thank you for your review, we'll keep it in high consideration in order to improve the quality of our services
We hope to have the pleasure to welcome you back very soon.
Sending you our best wishes from Taormina,
Kind regards.

Beoordeeld op 1 juli 2022

Echt een Top hotel
Goe rustig en voor iedereen wat wils als je in de zon wilt liggen in de namiddag azn het zwembad en voor schaduw naar het strand en nog lekker rustig ook
Elke avond een shuttle bus naar taormina centrum
Enige en klein minpunt strandzetels mochten zachter zijn of strandkussens erop
Ook hier eten en drinken redelijk kostelijk
Voor de rest echt een top vakantie

Datum van verblijf: juli 2022
UNAHOTELS CAPOTAORMINA, Other van UNAHOTELS Capotaormina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2022

Dear Davide,
We thank you for taking time to share your experience.
All the staff is honored to have been part of your great experience in Sicily.
We do hope to have the pleasure to welcome you back soon or to know you hosted by our colleagues in the 38 hotels, resorts and aparthotels of Gruppo UNA
Best regards

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Twee weken vakantie, top hotel, top personeel, top keuken, gewoon top vakantie.
Schitterend uitzicht op de zee en de Etna van uit de kamer, de lift tot op zeeniveau is uiterst handig, rustig strandje, mooi zwembad, heerlijk,zwemmen in de zee
Goed gegeten, gedoken bij Blue Sea Diving, de ganse streek bezocht, etc

Datum van verblijf: september 2019
Capotaormina, Manager van UNAHOTELS Capotaormina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Dear Eric,
We thank you for taking time to share your opinion on your last stay to UNAHOTELS Capotaormina.
All the staff is honored to have been part of your great experience in Sicily.
Thank you for your valued patronage.
Best regards