Beoordeeld op 10 september 2017 via mobiele applicatie

Wat een mooie plek voor een drankje aan het einde van de dag! De cocktails zijn aan de prijs maar zijn wel erg goed. Ook krijg je er veel lekkere snackjes bij. Het uitzicht op de stad en de baai is fenomenaal. Zeker een bezoekje waard na het bezichtigen van het oude theater.

Datum van verblijf: september 2017
gm-timeo, Direttore generale van Belmond Grand Hotel Timeo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2017

Dear Wetterhahn,

Thank you very much for sharing your feedback following your visit in our Bar on the terrace and we do hope to be able to welcome you back again in the future.

Best Regards,

Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel met een zeer vriendelijke staf, uiterst behulpzaam in een geweldige omgeving.
Het restaurant is top. Een uitstekende manier om in 1 week de batterijen volledig op te laden.

Het uitzicht fantastisch vanaf het terras. Het ontbijt en diner geweldig en de kamer die wij hadden in naastgelegen villa perfect met een vide voor het slaapgedeelte en 2 badkamers.
Ook niet gewoon in Italië maar ook de WiFi heeft fatsoenlijke internet snelheden.
Vanzelfsprekend niet goedkoop maar absoluut de moeite waard.

Datum van verblijf: juni 2017
gm-timeo, Direttore generale van Belmond Grand Hotel Timeo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2017

Sehr geehrter Hans V,

Vielen Dank für Ihr Schreiben und das so positive Feedback und Ich freue mich sehr dies mit dem gesamten Team zu teilen.

Wir hoffen, dass wir Sie sehr bald wieder als unsere Gäste begrüßen dürfen, und stehen Ihnen jederzeit zur Verfügung.

Mit freundlichen Grüßen,

Beoordeeld op 15 juni 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, beste van Taormina, zowel qua ligging, service en kamers. Alles is perfect geregeld van begin tot einde. Enig minpunt vind ik dat het te prijzig is, maar als alles perfect is neemt men dit er graag bij, ook onbijt is super . Kamers zeer verzorgd en proper

Datum van verblijf: juni 2016
gm-timeo, Direttore generale van Belmond Grand Hotel Timeo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2016

Dear Carlo S,

Thank you! We are really pleased to receive such pleasant feedback and it will be my pleasure to share your kind comments with the whole team!

We hope to welcome you back to Belmond Grand Hotel Timeo in the nearest future.

Best wishes,

Beoordeeld op 22 mei 2016

we hadden wat te vieren, een verjaardag van onze vrienden, en we kozen deze locatie, op het terras van dit schitterende hotel, de prijs was navenant, 121 euro voor 5 gin/tonics, maar het was het waard

Datum van verblijf: mei 2016
gm-timeo, Direttore generale van Belmond Grand Hotel Timeo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2016

Dear 886kd,

Thank you very much for taking the time to write such positive feedback regarding your stay at Belmond Grand Hotel Timeo.

I am delighted to learn that you had a lovely time with us enjoying the Sicilian hospitality and the service offered.

On behalf of the entire team, I hope that we may welcome you back very soon.

Sincerely,

Beoordeeld op 12 september 2015 via mobiele applicatie

Echt zo mooi. Tussen alle goedkope terrasjes en pizzarias is dit wel even wat anders! Het terras is denk ik het mooiste terras waar ik heb gezeten. Je hebt fantastisch uitzicht op de zee en de etna. Toen wij er waren was de etna aan het uitbarsten en dan was vanaf dit terras echt heel goed te bewonderen. Vlak voordat het begon te schemeren namen we plaats op het terras en bleven we hier hangen totdat het donker was. Al die lichtjes, en dan de spuwende etna, het was echt betoverend, zo romantisch ook! Helaas kan ik er geen overnachting betalen, anders zou ik het zo doen! Een drankje is ook duur, maar je krijg er wel borrelhapjes bij. En een echt Hollander kan lang nippen aan een cola ;)
Het hotel straalt pure luxe uit, over in kostuum, live piano muziek en soms zelfs een zanger. Ik voelde me wel underdressed, maar je moet hier echt even gaan zitten en genieten. Ik denk nog vaak terug aan deze vakantie, en dan ook aan Timeo.

Datum van verblijf: oktober 2014
gm-timeo, Direttore generale van Belmond Grand Hotel Timeo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2015

Dear Guest,

We are very pleased to learn that you enjoyed your experience at our bar and that we left you one of your best memories! Thank you very much for the kind comments.

We do hope to have the opportunity of welcoming you back to Belmond Grand Hotel Timeo in the future.

Sincerely,