“Net buiten het drukke centrum, met een groot terras.”
Beoordeling van Da Lorenzo

Geclassificeerd als nr. 21 van 316 Restaurants in Taormina
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
24 oktober 2017 beoordeeld

Dit restaurant heeft een binnenaccommodatie, maar ook een groot terras. Hoewel het weer er niet erg betrouwbaar uitzag volgens de ober, hebben we er toch voor gekozen om lekker buiten te eten op onze eerste volle dag op Sicilië. Voor elk wat wils op de uitgebreide kaart en een vriendelijke ober, die de dressing voor de salades aan een aangrenzend tafeltje zelf klaar maakte. Niet zomaar uit een flesje, maar handwerk. Samen met de heerlijke huiswijn, werd het een prettige lunch in de niet aflatende zon. Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2017

26 augustus 2017 beoordeeld

Het is een restaurant dat rustig gelegen is. De bediening is vriendelijk en het verloopt vlotjes. Het eten was heerlijk! Heel lekkere pasta en lasagne. De tiramisu was ook een toppertje.

Datum van bezoek: augustus 2017
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heel erg goed en gezellig gegeten. Zeer vriendelijke bediening. De bediening was daarnaast ook zeer vlot.

Datum van bezoek: augustus 2017
20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant buiten het drukke centrum. Mooi terras om te zitten, zeer goede obers en goed eten. Wat ons betreft kon het niet beter. Ohja, de witte huiswijn vonden we fantastisch!

Datum van bezoek: juli 2017
5 juni 2014 beoordeeld

De eerste kennismaking met een restaurant in Taormina was gelijk een goede. De verschillende gangen (in ons geval vis) waren prima en verrassend. En volgens mij had de chef er zin in wat er kwam meer als dat we hadden verwacht. Live muziek ontbrak er ook niet aan deze avond, kortom geslaagd.

Datum van bezoek: juni 2014
    • Sfeer

Reizigers die Da Lorenzo bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Da Lorenzo geweest? Deel je ervaringen!