Priceline
Trip.com
Beoordeeld op 28 juni 2019 via mobiele applicatie

Modern hotel met alle service aan boord!
Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers.
Een ontbijt ronduit geweldig, wat een keuze.
De Skybar is top!
Heerlijke dranken en bijpassende hapjes.
Kamers smaakvol ingericht en de spa en zwembad heerlijk na een dagje strand.
Top hotel!

Datum van verblijf: juni 2019
giovannam2746, Guest Relations van NH Collection Taormina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2019

Dear Arnoldus123,
thanks for choosing NH Collection Taormina for your visit to Sicily and thanks for sharing your experience.
We are glad your expectations have been satisfied but above all we would like to thank you for the kind words you dedicated to our staff: taking care of you is our main goal.
We hope to welcome you back soon for another Extraordinary stay.
Warm regards
Giovanna Morello, Guest Relations

Beoordeeld op 5 november 2016

In de zomer van 2016 een week in NH Taormina verbleven. Pure luxe met erg attent personeel, top service, heerlijk ontbijt en een fijn zwembad. Ook de locatie is super! Al met al echt heerlijk ontspannen. Restaurant is wel vrij prijzig.

Datum van verblijf: augustus 2016
Simone M, Direttore generale van NH Collection Taormina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2016

Sehr geehrter Steven_Keuper,

Wir bedanken uns bei Ihnen, dass Sie Ihre Eindrücke von unserem Hotel mit uns geteilt haben.
Es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.
Unser Team ist immer fertig und froh, Ihnen mit verschiedenen Tips zu helfen, so dass Sie sich wie zu Hause fühlen könnten.

Wir würden wirklich sehr froh sein, Sie an unserem „NH Collection Taormina“ wieder willkommen zu können.

FEEL THE DIFFERENCE!

Mit besten Grüssen,

Beoordeeld op 2 oktober 2016 via mobiele applicatie

Schitterende ligging centraal in Taormina, eigentijds ontwerp, zeer vriendelijk en attent personeel, goede regionale keuken op het gelijkvloers, aan de pool en op het verrassende dakterras. Zij regelen ook de verschillende rand-activiteiten zoals Etna-Tour en andere uitstappen; connectie met een voortreffelijke strandbar Paradise Beach Club in de buurt (20€ voor vervoer, cabine, ligstoel en handdoek aan het privé-strand en apart zwembad).

Datum van verblijf: september 2016
Simone M, General Manager van NH Collection Taormina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2016

Beste bart d,

Bedankt voor uw mooie recensie op TripAdvisor!

We zijn erg blij te horen dat u uw verblijf als zo prettig heeft ervaren. We proberen altijd om onze gasten een unieke ervaring te bieden en zijn dan ook erg blij om te lezen dat dit is gelukt!

We hebben uw complimenten gedeeld met de rest van ons Staff.

We hopen u dan ook snel nog een keer terug te verwelkom in onze NH Collection Taormina.

Arrivederci!

Beoordeeld op 6 september 2016

Mooie hotel met een uitstekende service en locatie. Wij hadden een kamer met uitzicht over de stad, echt een aanrader. Uitgebreide ontbijt, vriendelijk en behulpzame personeel. Wat minder goed geluidsisolatie tussen kamer en de gang.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Simone M, Direttore van NH Collection Taormina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2016

Beste Rs010101,

Bedankt voor uw mooie recensie op TripAdvisor!

We hebben uw complimenten gedeeld met de rest van ons Staff.

Arrivederci

Beoordeeld op 14 mei 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel met -kleine- kamers. Wij kozen voor een balkon met prachtig uitzicht. Ontbijt is uitgebreid met eitjes op bestelling. Het personeel is erg hartelijk en doet haar best. Het hotel maakt de 5 sterren beslist niet waar. Zwembad niet verwarmd. Zwembadbar niet bezet. Terras op de zevende verdieping ook niet. Zelfs kussens zyn er alleen als je er iedere keer weer om vraagt. Gasten nemen zelf hun drank maar mee, want bediening is er niet. Prijs kwaliteit verhouding dus slecht. Zeker als je het vergelijkt met de toplocatie krasnapolsky in Amsterdam. Metropole in Taormina is een betere keuze in deze prijsklasse

Datum van verblijf: april 2016
Simone M, Direttore van NH Collection Taormina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2016

Sehr geehrte voorproever,

Ich möchte damit beginnen, ich danke Ihnen für Ihre Zeit und Ihre Meinung über Ihren Aufenthalt in unserem Hotel NH Collection Taormina zu teilen.

Vielen Dank für Ihre Kommentare zu unserem Zimmern, sie bieten unseren Gästen Komfort und einen herrlichen Fernblick auf Taormina.
Wir bedauern, nicht Ihre Erwartungen erfüllt haben. Unser Schwimmbad mit Hydromassage und Fernblick auf Taormina und das "Antico Theater" ist eines unserer wertvollsten Werte.

Sowie die Terrasse auf der siebten Etage, wo die Gäste einen schönen Nachmittag oder einen entspanntes Abendessen und bewundern sie eine unvergleichliche Landschaft geniessen können.

Trotzdem danke ich Ihnen sehr für Ihre Kommentare, denn dank ihnen können wir unsere Service verbessern.
Wir hoffen, Sie bald in unserem Hotel zu sehen, die eine bessere Erfahrung leben kann.

Arrivederci

Simone Messina, General Manager.