“We hebben heerlijk gegeten”
Beoordeling van Ristorante Aranciara

Ristorante Aranciara
Reserveer een tafel
di 22/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 18 van 268 Restaurants in Taormina
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij restaurant Aranciara.
Erg goed restaurant met vriendelijke en geduldige bediening.
De tuin van het restaurant is erg gezellig.
Ga wel opzoek naar het restaurant, want er liggen boven in de straat enkele toeristische restaurants waar je naar binnen gelokt wordt. Niet doen mat doorlopen naar Aranciara, de tuin van het restaurant is niet direct zichtbaar vanaf de straat.
Zeker de moeite waard!

Datum van bezoek: augustus 2020

16 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier ‘s middags gaan lunchen en dat viel zo goed mee (zeebaars en vitello in tomatensaus) dat we er ‘s avonds terugkeerden. Het eten is er superlekker en wordt alleen overtroffen ... door de service!

Datum van bezoek: oktober 2019
28 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net buiten de straat waar de toeristenmassa loopt. Erg leuk zitten, vriendelijke eigenaar en heerlijk eten!

Datum van bezoek: augustus 2019
16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen voor een combinatie van vissoorten van de dag. Gefrituurd en verder naturel. Prima obv sharing. Hoofdgerechten: mosselen, heerlijk met (te) veel knoflook, prachtig stukje vlees van de grill naturel en de andere gasten met groene pepersaus. Prima avond in bijzondere sfeer. Ontspannen en fijne bediening.

Datum van bezoek: juli 2019
2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In Taormina moet je buiten de Belmond niet echt zijn om goed te eten. Veel restaurants veel toeristen is niet direct een goede mix om lekker te eten . De Aranciara is hierop geen uitzondering leuk ingericgt beleefde bediening maar de gerechten zijn maar heel middelmatig. Mijn carpaccio was zonder enige verbeelding om een bedje van sla dat niks voorstelde. De spagetti carbonara was een carbonara zoals 100 in een dozijn.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Ristorante Aranciara bekeken, bekeken ook

Taormina, Province of Messina

In Ristorante Aranciara geweest? Deel je ervaringen!