Opslaan

nickytas
via mobiele applicatie
Lees alle 276 beoordelingen

Beoordeeld op 14 september 2018 via mobiele applicatie

Mooie duik gemaakt met Anemone Duikschool. De duikschool ligt in de jachthaven van Siracusa, net buiten Ortigia. Seby is zeer behulpzaam bij de voorbereiding van de duik en een uitstekende gids onderwater. Het huurmateriaal is goed, maar voor grote maten is het verstandig even vooraf te informeren naar beschikbaarheid.

De duiklocatie Lingua del Gigante ligt in een beschermd reservaat en is een mooie muurduik tussen 20 - 30 meter. Er is veel en divers onderwater leven te zien. De vaartocht duurt ongeveer 20 minuten. Helaas was er deze dag maar 1 duik gepland want was zeer de moeite waard.

Prijs voor 1 duik inclusief huur van volledige uitrusting en de boottrip is 60 euro.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

Ontzettend leuke middag gehad een een prachtige duik! We hadden een boot speciaal voor onze duik. Ondanks dat er maar twee duikers waren mocht de hele familie mee op de boot om lekker te zwemmen en te snorkelen. Heel erg gastvrije duikschool en ze helpen je met alles. Vooral omdat we wat onzeker waren door de lange tijd tussen onze vorige en deze duik. Samenvattend was het top geregeld!

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Op dinsdag 18 juli afspraak gemaakt voor een padi duikcursus met mijn vader voor de aankomende week. Woensdag 19 juli zouden we het theoriedeel doen om 19:00, maar toen we er aankwamen op woensdag wist niemand er wat van af en werden we zo afgescheept. Gelukkig in Ognina een top duikschool gevonden!

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2016 via mobiele applicatie

Vanmiddag samen met mijn vriendin gesnorkeld circa 0,5 mijl ten noorden van de haven. Seby is een goede gids. Zijn collega spreekt beter Engels dan hij, maar iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam bij Anemone.

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 14 juli 2016

Ik ging samen met mijn vriendin als 1* open water diver naar Anemone Diving center.
We zijn goed ontvangen in Syracuse, open en vriendelijk.
Om te communiceren is Engels of Italiaans een must.
Voor we het water in gingen werd het materiaal gepast en getest (wel zo fijn).
Ook werd er een briefing gehouden van de duik.
Het materiaal werd door het personeel op de boot gezet.
Voor ons was het instappen, varen en duiken maar.

Kortom, heerlijk gedoken en enorm fijne gastvrije mensen!

Datum van activiteit: juli 2016