Ronald5531
Bladel, Nederland

Gewoon een fijn hotel met uitstekende medewerkers, maar zonder de grandeur van een 5-sterren hotel

4,0 van 5 bollen3 nov 2017 beoordeeld
Voor een korte najaarsvakantie via Internet in dit Wellness hotel terechtgekomen. Gekozen voor een luxe kamer, compleet met royaal terras met Jacuzzi, waar we twee avonden heerlijk van genoten hebben. Wel jammer dat je geen privacy hebt, omdat de kamers naast je net zo'n terras met Jacuzzi hebben. De kamer is royaal, hoewel de vide ons een beetje ontging. Kamer en badkamer zijn zoals je van een 5-sterren hotel mag verwachten, schoonmaak is prima op orde, handdoeken worden voldoende gewisseld en alle medewerkers zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. . . Omdat het voor het grote buitenzwembad te koud was, hebben wij met plezier gebruik gemaakt van het goed verwarmde binnenbad, waar het wel snel 'vol' is. Ontbijt was dik in orde en dineren is ook goed, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Gewoon een fijn hotel voor een weekje.

Waarom geen 'uitstekend' beoordeling, maar 'slechts' een 'heel goed'?
Alles mistte net even de finesse die je in een 5-sterren hotel verwacht en dat maak je niet goed met een hele vracht aan uiterst behulpzame medewerkers. Eind van de middag even gezellig een drankje doen, was er niet bij. De bar gaat immers pas om 18.00 uur open. Maar de behulpzame ober van het restaurant regelde wel een wijntje. Gevraagd naar was Tapaz-achtige hapjes bij ons glas wijn, zoals vaak in Italië een bordje met wat lekker kaas en ham, kregen wij (goed bedoeld overigens), kleffe overblijfselen van het ontbijtbuffet . . . Maar wat wij vooral misten, was de grandeur van een 5 sterren hotel, waar je met wat eten en drinken er bij na vier dagen en vijf nachten goed 1.800 Euro aftikt. En je verwacht ook een flesje water en wellicht een beetje fruit op de kamer als welkom, zodat je niet meteen de minibar met te betalen flesjes in hoeft te duiken. Kortom, wij hebben het prima naar ons zin gehad, maar zullen er niet snel naar terug gaan.
Datum van verblijf: oktober 2017
Kamertip: Zorg dat je in het hoofdgebouw zit.
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
5.6 km van Hotel Principe di Fitalia Wellness & Spa
Roomservice
Meer hotels in Syracuse bekijken
Beoordeeld op 4 oktober 2017

Wij hebben in september 2017 6 nachten in dit hotel verbleven. Kort samengevat: echt genieten.
Bij aankomst kregen wij een kamer upgrade in het nieuwe gedeelte. Dit is modern en wij genoten van een bijzonder ruime kamer met slaap-, badkamer, balkon en een zitgedeelte. Kamer was modern en is dagelijks schoongemaakt, niks op aan te merken. Het personeel in het hele gebouw is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben ook enorm genoten van de ruime sportzaal, er zijn veel verschillende machines om lekker te trainen.
Ontbijt heeft veel keuze en er moet voor ieder wat te vinden zijn.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 21 juni 2017

Top hotel met een uitstekende service die zelden gezien is. Zeer laat toegekomen,22 u
en eten in het restaurant was geen nekel probleem. Restaurant van zeer goede kwaliteit
voor een degelijke prijs. Goedkoper dan in België eten wat trouwnes voor heel Sicilie geldt. Mooie kamers die alle dagen gepoetst worden,2 maal per dag verse handdoeken.
Service aan het zwembad met gratis extra hapje. Werkelijk top. Gratis shuttle naar Syracuse. Zeer mooie wellness voor democratische prijzen. Uitgebreid ontbijtbuffet met werkelijk alles voorhanden. Een sterke aanrader !!!!!!!!!!!!!!!

Kamertip: Voor een goede kamer moet je zeker niet de duurste nemen.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 5 oktober 2016

Een hotel met uitstekende kamers en faciliteiten (2 heerlijke buiten zwembaden) met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het ontbijt buffet is zeer uitgebreid en voor diner ruime keuze uit 3 menu's waar wij uit konden kiezen door ons halfpension arrangement.
Een absolute aanrader!

Beoordeeld op 28 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel bestaat tegenwoordig uit twee locaties. Aan de overkant van de weg is een nieuw hotel gebouwd met een riant zwembad en een compleet geoutilleerde spa. Het ontbijt en diner vind hier ook plaats. De nieuwe locatie is modern, wij waren meer gecharmeerd van de knusheid van de oude locatie maar met de nieuwe is ook niets mis. Wat het meest op valt is de 100% gastvrijheid die hier wordt nagestreefd. Alles is mogelijk, elke vraag wordt beantwoordt, iedereen doet zijn uiterste best het naar je zin te maken. En dan heb ik het nog niet eens over het meest uitgebreide ontbijt dat ik ooit heb gezien. Geweldig!

Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Een verblijf in Principe Di Fitalia is geweldig! Het zwembad is groot en prettig aflopend, het ontbijt biedt ontzettend veel keus en is kwalitatief zeer goed, de kamers zijn prima, schoon en leuk ingericht, maar bovenal lijkt de klantvriendelijkheid bovenaan te staan. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en altijd bezig met het verblijf te optimaliseren.
Wij hadden een huurauto tijdens ons verblijf, wat echt een aanrader is om alle mooie bezienswaardigheden te ontdekken. Maar het hotel biedt ook dagelijks op meerdere tijdstippen een shuttleservice aan welke prima geregeld is!
Het restaurant is geweldig, erg lekker eten en veel keus.
De welnessfaciliteiten en fitness zijn ook prima!
Kortom, een geweldig hotel voor zowel een relax-, actieve of combinatievakantie!