Michel B

Echt genieten

4,0 van 5 bollen4 okt 2017 beoordeeld
Wij hebben in september 2017 6 nachten in dit hotel verbleven. Kort samengevat: echt genieten.
Bij aankomst kregen wij een kamer upgrade in het nieuwe gedeelte. Dit is modern en wij genoten van een bijzonder ruime kamer met slaap-, badkamer, balkon en een zitgedeelte. Kamer was modern en is dagelijks schoongemaakt, niks op aan te merken. Het personeel in het hele gebouw is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben ook enorm genoten van de ruime sportzaal, er zijn veel verschillende machines om lekker te trainen.
Ontbijt heeft veel keuze en er moet voor ieder wat te vinden zijn.
Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
4.3 km van Hotel Principe di Fitalia Wellness & Spa
5.6 km van Hotel Principe di Fitalia Wellness & Spa
Roomservice
Meer hotels in Syracuse bekijken
Beoordeeld op 21 juni 2017

Top hotel met een uitstekende service die zelden gezien is. Zeer laat toegekomen,22 u
en eten in het restaurant was geen nekel probleem. Restaurant van zeer goede kwaliteit
voor een degelijke prijs. Goedkoper dan in België eten wat trouwnes voor heel Sicilie geldt. Mooie kamers die alle dagen gepoetst worden,2 maal per dag verse handdoeken.
Service aan het zwembad met gratis extra hapje. Werkelijk top. Gratis shuttle naar Syracuse. Zeer mooie wellness voor democratische prijzen. Uitgebreid ontbijtbuffet met werkelijk alles voorhanden. Een sterke aanrader !!!!!!!!!!!!!!!

Kamertip: Voor een goede kamer moet je zeker niet de duurste nemen.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 5 oktober 2016

Een hotel met uitstekende kamers en faciliteiten (2 heerlijke buiten zwembaden) met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het ontbijt buffet is zeer uitgebreid en voor diner ruime keuze uit 3 menu's waar wij uit konden kiezen door ons halfpension arrangement.
Een absolute aanrader!

Beoordeeld op 28 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel bestaat tegenwoordig uit twee locaties. Aan de overkant van de weg is een nieuw hotel gebouwd met een riant zwembad en een compleet geoutilleerde spa. Het ontbijt en diner vind hier ook plaats. De nieuwe locatie is modern, wij waren meer gecharmeerd van de knusheid van de oude locatie maar met de nieuwe is ook niets mis. Wat het meest op valt is de 100% gastvrijheid die hier wordt nagestreefd. Alles is mogelijk, elke vraag wordt beantwoordt, iedereen doet zijn uiterste best het naar je zin te maken. En dan heb ik het nog niet eens over het meest uitgebreide ontbijt dat ik ooit heb gezien. Geweldig!

Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Een verblijf in Principe Di Fitalia is geweldig! Het zwembad is groot en prettig aflopend, het ontbijt biedt ontzettend veel keus en is kwalitatief zeer goed, de kamers zijn prima, schoon en leuk ingericht, maar bovenal lijkt de klantvriendelijkheid bovenaan te staan. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en altijd bezig met het verblijf te optimaliseren.
Wij hadden een huurauto tijdens ons verblijf, wat echt een aanrader is om alle mooie bezienswaardigheden te ontdekken. Maar het hotel biedt ook dagelijks op meerdere tijdstippen een shuttleservice aan welke prima geregeld is!
Het restaurant is geweldig, erg lekker eten en veel keus.
De welnessfaciliteiten en fitness zijn ook prima!
Kortom, een geweldig hotel voor zowel een relax-, actieve of combinatievakantie!

Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer luxe hotel op een fijn rustig plekje tussen een limoenplantage. Het zijn 2 hotels (4 en 5 sterren) en van beide faciliteiten kan je gebruik maken.

Kamer van het 4-sterren hotel is prima, niet heel groot, maar je komt ook alleen om te slapen en douchen. Het bed ligt prima en aan opbergruimte geen gebrek. Ook de badkamer is prima gefaciliteerd.

Ontbijt zelden zo goed gehad als hier. Het diner is ook echt een genot. Vanaf dit hotel veel bezienswaardigheden in de omgeving te zien, met eigen auto of de shuttle service (strand en syracuse). Echte aanraders: Noto, Fontane Bianche en zeker Cava Grande. Tevens kan een bezoek aan de Etna niet overgeslagen worden.