louis
Lecce, Italië

Service met een hoofdletter

5,0 van 5 bollen28 sep 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het hotel bestaat tegenwoordig uit twee locaties. Aan de overkant van de weg is een nieuw hotel gebouwd met een riant zwembad en een compleet geoutilleerde spa. Het ontbijt en diner vind hier ook plaats. De nieuwe locatie is modern, wij waren meer gecharmeerd van de knusheid van de oude locatie maar met de nieuwe is ook niets mis. Wat het meest op valt is de 100% gastvrijheid die hier wordt nagestreefd. Alles is mogelijk, elke vraag wordt beantwoordt, iedereen doet zijn uiterste best het naar je zin te maken. En dan heb ik het nog niet eens over het meest uitgebreide ontbijt dat ik ooit heb gezien. Geweldig!
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
  • Algotels
8.9 km van Hotel Principe di Fitalia Wellness & Spa
Meer hotels in Syracuse bekijken
Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Een verblijf in Principe Di Fitalia is geweldig! Het zwembad is groot en prettig aflopend, het ontbijt biedt ontzettend veel keus en is kwalitatief zeer goed, de kamers zijn prima, schoon en leuk ingericht, maar bovenal lijkt de klantvriendelijkheid bovenaan te staan. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en altijd bezig met het verblijf te optimaliseren.
Wij hadden een huurauto tijdens ons verblijf, wat echt een aanrader is om alle mooie bezienswaardigheden te ontdekken. Maar het hotel biedt ook dagelijks op meerdere tijdstippen een shuttleservice aan welke prima geregeld is!
Het restaurant is geweldig, erg lekker eten en veel keus.
De welnessfaciliteiten en fitness zijn ook prima!
Kortom, een geweldig hotel voor zowel een relax-, actieve of combinatievakantie!

Beoordeeld op 17 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer luxe hotel op een fijn rustig plekje tussen een limoenplantage. Het zijn 2 hotels (4 en 5 sterren) en van beide faciliteiten kan je gebruik maken.

Kamer van het 4-sterren hotel is prima, niet heel groot, maar je komt ook alleen om te slapen en douchen. Het bed ligt prima en aan opbergruimte geen gebrek. Ook de badkamer is prima gefaciliteerd.

Ontbijt zelden zo goed gehad als hier. Het diner is ook echt een genot. Vanaf dit hotel veel bezienswaardigheden in de omgeving te zien, met eigen auto of de shuttle service (strand en syracuse). Echte aanraders: Noto, Fontane Bianche en zeker Cava Grande. Tevens kan een bezoek aan de Etna niet overgeslagen worden.

Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een weekje geboekt in augustus inclusief huurauto. Deze heb je wel nodig om aantal bezienswaardigheden te bezoeken. Shuttlebus service naar Ortega en strand. Dit is top want dit scheelt parkeren, wat lastig is in augustus vanwege de drukte
Ontbijt is overweldigend. Keuze uit velen.
Rustig complex, mooi zwembad met heerlijke en voldoende ligbedden. Handdoeken service.
In een woord een geweldig complex

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 5 juli 2016

's Avonds in het donker naar een hotel zoeken dat een heel eind buiten de stad Siracusa ligt, valt niet mee. Zelfs onze navigatie had het er moeilijk mee. Maar het hotel was de moeite waard al hadden wij een kamer in het oude gedeelte. Zeer 'compact' met piepklein balkon. Wel schoon en mooie badkamer. Mooie zwembaden met allerlei faciliteiten zoals badlakens, terrasbediening en royale ligstoelen. Zeer vriendelijk personeel, prima eten en op zondagavond zelfs live muziek (man met gitaar). Goede uitgangspositie voor het maken van uitstapjes naar de vele bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 15 juni 2016

Nadat we wat hadden gezocht naar het hotel waar we hadden geboekt (de laatste wegwijzer was niet echt goed zichtbaar), kwamen we terecht aan de verkeerde kant van de straat. Hier vernamen we dat we eigenlijk verkeerd zaten, maar een upgrade hadden gekregen naar het 5-sterren Wellness hotel van dezelfde firma.

Schitterend hotel voor een verblijf van twee nachten, met gratis shuttle naar de archeologische site en naar het centrum van de stad Syracuse weliswaar met beperkte uurregeling. Ook een shuttle naar het strand werd aangeboden, maar wegens het mooie zwembad ter plaatse niet gebruikt.

Nooit eerder gezien openluchtzwembad, aangelegd als een keienstrand met zacht aflopende bodem, bovendien aangenaam warm en zeer zuiver water zonder chloorgeur. De andere sportfaciliteiten hebben we wegens tijdsgebrek niet kunnen uitproberen.

Luxueuze kamers met alle comfort. Goed ontbijt en restaurant met eerder beperkte kaart maar zeer vriendelijke bediening. Wel best niet met het raam open slapen, vermits er in de buurt nogal lawaaierige honden zitten. Airco was wat moeilijk te bedienen.

Datum van verblijf: mei 2016