Liefkens
Oss, Nederland

Aanrader!

5,0 van 5 bollen17 sep 2016 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer luxe hotel op een fijn rustig plekje tussen een limoenplantage. Het zijn 2 hotels (4 en 5 sterren) en van beide faciliteiten kan je gebruik maken.

Kamer van het 4-sterren hotel is prima, niet heel groot, maar je komt ook alleen om te slapen en douchen. Het bed ligt prima en aan opbergruimte geen gebrek. Ook de badkamer is prima gefaciliteerd.

Ontbijt zelden zo goed gehad als hier. Het diner is ook echt een genot. Vanaf dit hotel veel bezienswaardigheden in de omgeving te zien, met eigen auto of de shuttle service (strand en syracuse). Echte aanraders: Noto, Fontane Bianche en zeker Cava Grande. Tevens kan een bezoek aan de Etna niet overgeslagen worden.
Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
4.7 km van Hotel Principe di Fitalia Wellness & Spa
5.6 km van Hotel Principe di Fitalia Wellness & Spa
Roomservice
Meer hotels in Syracuse bekijken
Beoordeeld op 21 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een weekje geboekt in augustus inclusief huurauto. Deze heb je wel nodig om aantal bezienswaardigheden te bezoeken. Shuttlebus service naar Ortega en strand. Dit is top want dit scheelt parkeren, wat lastig is in augustus vanwege de drukte
Ontbijt is overweldigend. Keuze uit velen.
Rustig complex, mooi zwembad met heerlijke en voldoende ligbedden. Handdoeken service.
In een woord een geweldig complex

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 5 juli 2016

's Avonds in het donker naar een hotel zoeken dat een heel eind buiten de stad Siracusa ligt, valt niet mee. Zelfs onze navigatie had het er moeilijk mee. Maar het hotel was de moeite waard al hadden wij een kamer in het oude gedeelte. Zeer 'compact' met piepklein balkon. Wel schoon en mooie badkamer. Mooie zwembaden met allerlei faciliteiten zoals badlakens, terrasbediening en royale ligstoelen. Zeer vriendelijk personeel, prima eten en op zondagavond zelfs live muziek (man met gitaar). Goede uitgangspositie voor het maken van uitstapjes naar de vele bezienswaardigheden.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 15 juni 2016

Nadat we wat hadden gezocht naar het hotel waar we hadden geboekt (de laatste wegwijzer was niet echt goed zichtbaar), kwamen we terecht aan de verkeerde kant van de straat. Hier vernamen we dat we eigenlijk verkeerd zaten, maar een upgrade hadden gekregen naar het 5-sterren Wellness hotel van dezelfde firma.

Schitterend hotel voor een verblijf van twee nachten, met gratis shuttle naar de archeologische site en naar het centrum van de stad Syracuse weliswaar met beperkte uurregeling. Ook een shuttle naar het strand werd aangeboden, maar wegens het mooie zwembad ter plaatse niet gebruikt.

Nooit eerder gezien openluchtzwembad, aangelegd als een keienstrand met zacht aflopende bodem, bovendien aangenaam warm en zeer zuiver water zonder chloorgeur. De andere sportfaciliteiten hebben we wegens tijdsgebrek niet kunnen uitproberen.

Luxueuze kamers met alle comfort. Goed ontbijt en restaurant met eerder beperkte kaart maar zeer vriendelijke bediening. Wel best niet met het raam open slapen, vermits er in de buurt nogal lawaaierige honden zitten. Airco was wat moeilijk te bedienen.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 29 mei 2016

Mooi, ruim en modern hotel complex. Met drie zwembaden om uit te kiezen, een spa om je te laten verwennen en indrukwekkende gym. Je had nooit het gevoel van drukte, er heerst kalmte en je hebt zin om te relaxen. Wat ons het meeste beviel was het vriendelijke personeel. Niks was te veel gevraagd, inclusief gratis vervoer naar de locale beauty salon, of ophalen in hartje Syracuse; Fantastisch verblijf, een echte 10.

Kamertip: De suites zijn zeer aangenaam, ruim en mooi uitgerust.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2015

Alles was keurig, de kamer zag er top uit, het eten was lekker tegen een nette prijs. Het personeel was zeer vriendelijk, behulpzaam en gepast speels naar ons zoontje van bijna 2 jaar dat mee was. De eerste 2 nachten zijn ons zo goed bevallen dat we na onze rondreis ook weer op deze plek hebben afgesloten.

Kamertip: Wij zaten in het nieuwe deel van het hotel.
Datum van verblijf: oktober 2015