24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige ligging , grote oprijlaan naar hotel, vroeger oud landhuis. Parkeren en wifi prima. Erg vriendelijke ontvangst. Kamer mooi en redelijk groot., prima schoon sanitair. Perfect zwembad. Rust, geen lawaaierige muziek of animatie, gewoon genieten. Geen handdoek leggen enz
Eten is goed, vooral 's avonds genieten met uitzicht op botanische tuin.
Er gaat een shuttle bus naar syracuse en die kun je opzoek laten halen en brengen naar iedere plek in syracuse.
Ideaal hotel voor bezoek aan syracuse met gemak van shuttle en de rust van platte land. Kortom perfecte plek!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
7 september 2016 beoordeeld

Geweldige ervaring gehad na wat tegenvallers. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. goed restaurant waar veel mogelijk is. erg fijn zwembad. leuke omgeving. En het alle belangrijkste je voelt je welkom.

Kamertip: geweldig zwembad en grootte degelijke kamers.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
18 juli 2016 beoordeeld

Wij hadden een duurdere kamer, met aparte jacuzzi en een terrasje. Het terrasje loopt door naar de kamer ernaast, dus als deze bezet is heb je het niet helemaal voor jezelf. Fijn zwembad, fitness aanwezig, goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel (vooral voor de zwangere dame werd goed gezorgd). De bar is prijzig en wij hebben niet in het restaurant gegeten, omdat we de recensies tegen vonden vallen. En omdat Syracuse zoveel goede restaurants heeft. Het is 20 minuten naar de oude binnenstad van Syracuse; Ortigia. Goed te doen elke avond met de auto. In de buurt geen echt leuke eetgelegenheden.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
5 mei 2016 beoordeeld

Geboekt voor 14 dagen. Bij aankomst om 00.30 werden we met open armen ontvangen. Onze koffers werden voor ons naar de kamer gebracht.

De volgende dag een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, met alles erop en eraan. Crossiants, stokbroodjes, cakejes, jam, en mijn favoriet pistachenoten-pasta diverse sappen, koffie/thee, en nog veel meer.

De eigenaren (die het hotel sinds begin dit jaar hebben overgenomen) zijn heel enthousiast en hebben ons vanalles laten proeven, allerlei Siciliaanse lekkernijen. Ook vroegen ze elke dag of alles nog naar wens was.

De kamer wordt iedere dag goed gepoetst, en eens in de 2 dagen krijg je schone handdoeken en beddegoed. Het bed is groot en slaapt heerlijk. Het is er s'avonds op een paar vogeltjes na lekker rustig.

Het zwembad is super, waar we elke dag gebruik van hebben gemaakt. Zodra het personeel je ziet, komen ze direct enorme badlakens brengen. Ook kan je hier wat drinken/eten bestellen in de zwembadbar, ideaal zodat je niet met natte badkleding naar binnen hoeft.
Je kan zelfs even stoom afblazen in de gym, hier staat precies wat je nodig hebt om even lekker te kunnen zweten. Ook een sauna is aanwezig maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.

Italie staat natuurlijk bekent om pizza en pasta, maar na een poosje hadden we daar ook wel genoeg van en hebben we in het restaurant van het hotel gegeten. Erg lekker en erg mooi eten, waar heel veel aandacht aan geschonken wordt.

Zou ik hier graag terug gaan? liever gisteren dan morgen. Een geweldige vakantie.

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
29 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie aankomst en vriendelijk personeel. We kregen upgrate maar grotere kamer en deze was erg mooi. Uitzicht op zwembad. Water zwembad heerlijk. Middags geluncht en dat was lekker maar duur en de gegaarde kip met groenten was heel weinig. Maar goed zo konden we snel genieten van het zwembad. Heerlijk om een paar dagen te vertoeven.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner