WTK5961
Apeldoorn, Nederland

Hotel met grandeur

Beoordeling van Grand Hotel Villa Politi
4,0 van 5 bollen8 nov 2018 beoordeeld
Een heerlijk hotel met charme en een verleden, of zoals zij zelf zeggen ;" ons verleden is uw heden". Een hotel waar de groten der aarde hebben gelogeerd, zoals Winston Churchill en Mohamed Ali. Het comfort in het hotel en de kamers is uitstekend en het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt is rijkelijk voorzien. Een luxe hotel dat aan de buitenkant wel een likje verf kan gebruiken.
Datum van verblijf: november 2018
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 9 nov 2018
4.2 km van Grand Hotel Villa Politi
Zwembad
Meer hotels in Syracuse bekijken
Beoordeeld op 16 september 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel al kun je aan sommige dingen merken dat het wel tijd wordt voor een onderhoudsbeurtje .
De hotelkamer was prima met niet te klein en niet te groot bedden waren oké en we hadden nog een balkontje.
Badkamer was goed alleen de afvoer van de douche kon het niet aan zullen we maar zeggen. Grote pluspunt was natuurlijk het fijne zwembad achter het hotel vooral als je de hele dag de omgeving hebt verkent en daarna een lekkere verfrissende duik kunt nemen. Ook het uitgebreide ontbijt en het vriendelijke, enthousiaste personeel was iedere morgen een prettige start van de dag.
We mogen natuurlijk niet vergeten dat in de vorige eeuw dit een hotel met status was, vele koningen en andere adelijke gasten verbleven hier. Wat voor mij persoonlijk leuk om te horen was dat hier Winston Churchill heeft gelogeerd en natuurlijk paus Johannes Paulus de 2de dit gaf ons verblijf toch een extra tintje.

Datum van verblijf: september 2018
Carmelo C, Direttore generale van Grand Hotel Villa Politi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2018

😎😊

Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Grand Hotel Villa Politi 1862

Syracuse

Goed hotel met zeer goed ontbijt

Een goede uitvalsbasis om de historische plekken van Syracuse te bezoeken. Het archeologisch park ligt op 2 kilometer evenals het historisch centrum. Het hotel heeft nog veel van de oude grandeur en het personeel doet zijn best om voor een aangename te zorgen. Goed groot zwembad.

Datum van verblijf: augustus 2018
Carmelo C, Direttore generale van Grand Hotel Villa Politi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2018

…to You a special thanks from me and all the staff of GH Villa Polity: rewriting your comment honorated our good work and our location. Thank you for choosing us and for the time you dedicated to us.

Beoordeeld op 4 mei 2018

Prachtig, niet doorsnee, maar zeer comfortabel hotel dat in oude stijl is gerenoveerd: grotendeels originele marmeren gangen en houten parketvloeren, stemmige kleuren en eigen logo dat zelfs in de vitrage en sprei is verwerkt. Wij hadden een suite voor vier personen met ommuurd terras met uitzicht op zee en volledige privacy. Het geheel is op 1 km afstand van Neapolis en Ortigia gelegen. Het personeel is vriendelijk. Dan nog een groot zwembad zonder mensen die hun handdoekje neerleggen om een stoel te ‘claimen’ maakt het helemaal af. Wij hebben genoten.

Datum van verblijf: mei 2018
Carmelo C, Direttore generale van Grand Hotel Villa Politi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2018

: )

Beoordeeld op 29 mei 2017

Dit is zo'n oud mooi hotel, waar de tijd gelukkig (in positieve zin) heeft stilgestaan. Ruime entree, keurige eetzaal met uitstekende bediening en aardig personeel. Leuk om van het hotel even naar de kust te wandelen, waar een mooi verzetsmonument is (helaas door graffiti verpest). Uiterst goed verzorgd happy hour. Per taxi naar Ortiglia gegaan want verkeer onmogelijk. Ortiglia is het oude schiereiland met leuke markten en winkels.

Kamertip: Neem een met uitzicht op zee
Datum van verblijf: mei 2017
Carmelo C, Direttore generale van Grand Hotel Villa Politi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2017

; )

Beoordeeld op 13 november 2016

We hebben een erg fijn verblijf gehad in het Grand Hotel Villa Politi. Om te beginnen is het prachtig gelegen en rustig. Het gebouw heeft een geweldige grandeur. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Alles goed geregeld, fijne kamer, mooi balkon, lekker bad, goed ontbijt. We hebben hier een uitermate ontspannen verblijf gehad. Voor iedereen aan te raden!

Kamertip: Het is aan te raden om een kamer met balkon of aan het gemeenschappelijke terras te nemen, mooi uitzicht.
Datum van verblijf: november 2016
Carmelo C, Direttore generale van Grand Hotel Villa Politi, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2016

Vielen Dank für uns entschieden haben und für Ihre freundlichen Worte ; )