Antico Hotel Roma 1880(Syracuse)
178 US$
173 US$
  • Gratis parkeren
Algila Ortigia Charme Hotel(Syracuse)
258 US$
251 US$
179 US$
146 US$
Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 273 US$ per nacht.

341 US$
308 US$
214 US$
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 256 US$ per nacht.

I Monasteri Golf Resort(Syracuse)
226 US$
220 US$
210 US$
176 US$
Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 320 US$ per nacht.

565 US$
443 US$
13 november 2016 beoordeeld

We hebben een erg fijn verblijf gehad in het Grand Hotel Villa Politi. Om te beginnen is het prachtig gelegen en rustig. Het gebouw heeft een geweldige grandeur. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Alles goed geregeld, fijne kamer, mooi balkon, lekker bad, goed ontbijt. We hebben hier een uitermate ontspannen verblijf gehad. Voor iedereen aan te raden!

Kamertip: Het is aan te raden om een kamer met balkon of aan het gemeenschappelijke terras te nemen, mooi uitzicht.
  • Verbleef: november 2016, reisde met familie
Carmelo C, Direttore generale van Grand Hotel Villa Politi 1862, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2016

Vielen Dank für uns entschieden haben und für Ihre freundlichen Worte ; )

5 augustus 2016 beoordeeld

Wij zouden hier niet nog eens verblijven, omdat het naar onze mening niet bij Sicilië past. Het is een groot hotel, een grote eetzaal, luidruchtig... De kamer was oke, het ontbijt ook. Het zwembad was erg mooi, met goede ligbedjes.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Carmelo C, Direttore generale van Grand Hotel Villa Politi 1862, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2016

good or bad? return or not return? ... that is the problem!

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel niet ver van ortygia. Matige airco op 3e etage en tegen betaling handdoeken. Dat is jammer. Ontbijt goed met veel keuze. Topper Christiano bij het zwembad maakt heerlijke verse granita!! Het zwembad is heerlijk groot en leuk opgezet. Genoeg ligbedden rondom zwembad. Met huurauto is alles goed te bereiken. Neapolis is goed in anderhalf uur te bezichtigen. Het schiereiland Ortygia is prachtig, heerlijk om hier rond te dolen overdag en 's avonds.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Carmelo C, Direttore generale van Grand Hotel Villa Politi 1862, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2016

: )

Een TripAdvisor-lid
Culemborg, Nederland
18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooi hotel, prima kamers. Wij hadden een 1 en een 2-persoonskamer geboekt. De 1-persoons kamer had een fijn bed, geen balkon. De 2-persoons kamer had 2 smalle losse bedden met erg harde matrassen, wel een fijne badkamer en een frans balkonnetje. Het ontbijt was uitstekend, het diner in het hotel goed. Voor een middagsnack kun je erg lekkere verse gerechten eten in een snackbar/pizzeria op de hoek richting strand. Op het eerste gezicht verwacht je dat niet, maar is zeer zeker aan te bevelen! Op ca 5 min lopen van het hotel kun je naar het strand. Er staan strandbedden op een grote houten vlonder, je kunt hier ook de zee in. Prima oplossing, alleen jammer dat je hier veel geld voor moet betalen. Voor de prijs van de kamers zou je verwachten dat de ligbedden gewoon bij de prijs inbegrepen zijn

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Carmelo C, Direttore generale van Grand Hotel Villa Politi 1862, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2016

Vielen Danke, dass Sie uns für die Auswahl und für Ihre Worte . Mit nur ein Sonnenschirm und Sonnen € 12,00 pro Person scheinen nicht zu " große Geld " in einem privaten Raum bei Null Stress nur für eine begrenzte Anzahl von Menschen , mit Bar, Restaurant und alle Dienste in vollem Umfang unsere wunderbare genießen Meer. Wenn Sie wollen etwas nicht verbringen , gibt es eine schöne Plattform auf dem Meer mit freiem Zugang . All diese Informationen, die Sie in Ihrem Zimmer gelesen haben. Bei uns hat der Kunde die Möglichkeit und die Freiheit zu wählen !

29 september 2014 beoordeeld

In 1 woord een goed hotel. Als je dit hotel kan boeken, gewoon doen. Service is perfect. Uiterst vriendelijk personeel. zowel bij het ontbijt, bij het zwembad en de receptie. Hotel eigenaar is ook in beeld. Ik denk, dat je hem kan aanspreken, mochten er problemen zijn. Ik kan mij niet voorstellen welke problemen !
Hotel kamer is netjes en schoon. Wij hadden een groot balkon geboekt, anders heb je een klein Frans balkon. Het restaurant buiten het hotel, is ook een aanrader. is 10 minuten lopen en je zit op een rustige locatie en keuze uit heerlijke gerechten.
Soms verstandig om receptie te laten bellen of er plaats is ?
Ortigia ligt 30/45 minuten lopen van het hotel. Hier is voor ieder wat wils te vinden en te doen. In de kleine straatjes heerlijke restaurants te vinden. En houd je van architectuur en oudheid, dan kijk je je ogen uit.
Minpunt is misschien, dat de Italianen rijden en bellen tegelijk. Dus kijk uit met oversteken !

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
Carmelo C, Direttore generale van Grand Hotel Villa Politi 1862, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2014

in 1 word, Thank you!