Harry
Wijchen, Nederland

Fijn hotel

Beoordeling van UNAHOTELS One Siracusa
4,0 van 5 bollen19 jun 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fijn hotel, prettige en vriendelijke bediening, lekker ontbijt echter niet veel brood opties, is overal wel zo overigens. Naar Ortiga is het wel ver lopen, naar het archeologisch museum is wel te doen wel erg warm . Is ons toch wel bevallen.
Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
4.7 km van UNAHOTELS One Siracusa
Zwembad
Meer hotels in Syracuse bekijken
Beoordeeld op 21 april 2019 via mobiele applicatie

Modern hotel met de nodige faciliteiten, wel iets duurder sauna 30 euro per persoon. De kamer was aan de kleine kant en de andere kamer had vast tapijt. Vriendelijk, behulpzaam personeel . Gratis parking.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 22 januari 2018

Het hotel is prima. De kamers niet bijzonder groot maar alles zit er in. Het hotel heeft voldoende parkeergelegenheid en is goed bereikbaar. De entree en receptie zijn heel donker. Hier moet je van houden. Het is design. Het heeft geen warme uitstraling terwijl de dames van de receptie erg vriendelijk en aardig zijn. Het ontbijt is prima.

Datum van verblijf: januari 2018
HMUnaHotelOne, Direttore generale van UNAHOTELS One Siracusa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2018

Thank you for your recent visit to UNA Hotel One and for your positive comments about the hotel and the staff. We try to exceed every guest’s expectations and it is wonderful to receive confirmation that in your case it appears as though we succeeded.
Compliments about our staff are especially welcome and we will share your positive feedback with them.

Again, thank you for taking the time to share your comments with us.
We look forward to your next stay with us.

Dario Vitale GM

Beoordeeld op 15 oktober 2017

Een designhotel moet wel een beetje bij je passen. Dit hotel is erg donker, is verrassend ingericht maar wanneer je het trappenhuis in plaats van de lift neemt zie je ook hoe vies het kan zijn, geen reclame dat trappenhuis. De kamers zijn schoon en goed maar niet erg groot. Zorg dat je een kamer met balkon krijgt. Het restaurant is goed maar aan de prijs. Op het terras zit een soort buitenbar waar je 's avonds prima met een glas kunt vertoeven. Het ontbijt is prima, je kunt van alles extra bestellen zonder dat het iets extra kost!

Kamertip: neem een kamer met terras!
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2017 via mobiele applicatie

Eigenlijk is alles prima aan dit hotel. Kamer is ok, ontbijt is prima en je kunt nog naar de gym ook.
De afstand tot her oude centrum is prima te doen. De Wijk waar in het hotel zelf ligt is niet heel mooi.
We moesten erg wennen aan de donkere inrichting en de theatrale muziek die je hoort; dat had van ins niet nodig geweest.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017

Het is een fijn hotel met een mooie, moderne inrichting met overal 'chille' loungemuziek. Door de wat donkerdere inrichting heeft het hotel een rustgevende sfeer. Op het dak was een fraai dakterras gemaakt met allerlei loungestoelen en -banken en een afdakje voor de schaduw. Hier was het heerlijk tot rust komen op de late avond. Het hotel is ongeveer een half uur lopen en 10 minuten met de auto van het centrum (Isola di Ortigia) gevestigd.

Onze kamer was in stijl met de rest van het hotel en had een zeer comfortabel, groot bed. Vooral de douche vonden wij heerlijk; een grote regendouche. Daarnaast beschikt de kamer over een goedwerkende airco en een grote televisie.

Het personeel is zeer behulpzaam; ze staan klaar voor al je vragen en zijn erg vriendelijk. We konden fietsen lenen om naar het centrum van de stad te gaan (wat hierdoor nog maar een kwartiertje was). Ook had de nacht- / ochtenreceptionist een ontbijtje voor ons klaargemaakt toen we rond 06:00 uur weg moesten om naar het vliegveld te gaan

Het ontbijt was ronduit heerlijk. Er is een uitgebreid buffet met allerlei soorten cornetto's (de Italiaanse variant van croissants), o.a. gevuld met zoete en hartige dingen zoals chocola, ricotta, jam en spinazie. Daarnaast was er de mogelijkheid toast te maken, een eigen shake te maken met allerlei verse groenten en fruit en melk met cruesli te pakken. Tot slot was er een (bij de prijs inbegrepen) ontbijtmenu waarbij de keuze was uit verschillende verse ontbijtjes zoals eieren, crêpes en worst.
Verder waren 's avonds de koelkastjes van het restaurant open om drinken te kunnen pakken en in je kamer, de lounge of op het dakterras op te drinken.

Het enige dat we wat minder vonden, is het feit dat het restaurant van het hotel nog niet open was. Deze (en ik gok ook de Japanse bar op het dakterras) gaan pas in september open. We hadden het bijzonder gevonden om van het restaurant van het hotel gebruik te kunnen maken. Gelukkig losten ze dit goed op door ons tips te geven van goede, verschillende soorten restaurants in het centrum, afhankelijk van waar we zin in hadden.

TLDR (kortom): modern en comfortabel, iets van het centrum, fijne kamer, zeer behulpzaam en goede service, lekker ontbijt, restaurant niet open in augustus

Datum van verblijf: augustus 2017