Antico Hotel Roma 1880(Syracuse)
205 US$
200 US$
144 US$
126 US$
Besparingsmelding! 58% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 58% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 303 US$ per nacht.

Algila Ortigia Charme Hotel(Syracuse)
259 US$
252 US$
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 298 US$ per nacht.

152 US$
143 US$
165 US$
155 US$
Gratis annuleren tot 30/07
338 US$
  • Gratis parkeren
I Monasteri Golf Resort(Syracuse)
Gratis annuleren tot 04/08
247 US$
233 US$
300 US$
262 US$
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Agriturismo La Perciata(Syracuse)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
104 US$
100 US$
979 US$
881 US$
15 oktober 2017 beoordeeld

Een designhotel moet wel een beetje bij je passen. Dit hotel is erg donker, is verrassend ingericht maar wanneer je het trappenhuis in plaats van de lift neemt zie je ook hoe vies het kan zijn, geen reclame dat trappenhuis. De kamers zijn schoon en goed maar niet erg groot. Zorg dat je een kamer met balkon krijgt. Het restaurant is goed maar aan de prijs. Op het terras zit een soort buitenbar waar je 's avonds prima met een glas kunt vertoeven. Het ontbijt is prima, je kunt van alles extra bestellen zonder dat het iets extra kost!

Kamertip: neem een kamer met terras!
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenlijk is alles prima aan dit hotel. Kamer is ok, ontbijt is prima en je kunt nog naar de gym ook.
De afstand tot her oude centrum is prima te doen. De Wijk waar in het hotel zelf ligt is niet heel mooi.
We moesten erg wennen aan de donkere inrichting en de theatrale muziek die je hoort; dat had van ins niet nodig geweest.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
31 augustus 2017 beoordeeld

Het is een fijn hotel met een mooie, moderne inrichting met overal 'chille' loungemuziek. Door de wat donkerdere inrichting heeft het hotel een rustgevende sfeer. Op het dak was een fraai dakterras gemaakt met allerlei loungestoelen en -banken en een afdakje voor de schaduw. Hier was het heerlijk tot rust komen op de late avond. Het hotel is ongeveer een half uur lopen en 10 minuten met de auto van het centrum (Isola di Ortigia) gevestigd.

Onze kamer was in stijl met de rest van het hotel en had een zeer comfortabel, groot bed. Vooral de douche vonden wij heerlijk; een grote regendouche. Daarnaast beschikt de kamer over een goedwerkende airco en een grote televisie.

Het personeel is zeer behulpzaam; ze staan klaar voor al je vragen en zijn erg vriendelijk. We konden fietsen lenen om naar het centrum van de stad te gaan (wat hierdoor nog maar een kwartiertje was). Ook had de nacht- / ochtenreceptionist een ontbijtje voor ons klaargemaakt toen we rond 06:00 uur weg moesten om naar het vliegveld te gaan

Het ontbijt was ronduit heerlijk. Er is een uitgebreid buffet met allerlei soorten cornetto's (de Italiaanse variant van croissants), o.a. gevuld met zoete en hartige dingen zoals chocola, ricotta, jam en spinazie. Daarnaast was er de mogelijkheid toast te maken, een eigen shake te maken met allerlei verse groenten en fruit en melk met cruesli te pakken. Tot slot was er een (bij de prijs inbegrepen) ontbijtmenu waarbij de keuze was uit verschillende verse ontbijtjes zoals eieren, crêpes en worst.
Verder waren 's avonds de koelkastjes van het restaurant open om drinken te kunnen pakken en in je kamer, de lounge of op het dakterras op te drinken.

Het enige dat we wat minder vonden, is het feit dat het restaurant van het hotel nog niet open was. Deze (en ik gok ook de Japanse bar op het dakterras) gaan pas in september open. We hadden het bijzonder gevonden om van het restaurant van het hotel gebruik te kunnen maken. Gelukkig losten ze dit goed op door ons tips te geven van goede, verschillende soorten restaurants in het centrum, afhankelijk van waar we zin in hadden.

TLDR (kortom): modern en comfortabel, iets van het centrum, fijne kamer, zeer behulpzaam en goede service, lekker ontbijt, restaurant niet open in augustus

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
9 januari 2014 beoordeeld

design hotel in sub-wijk syracuse;minstein de unahotels-serie totnutoe; entree strak ,paars-zwart,wel super-fitness!,makkelijker te vinden dan ontbijtzaal,(via lobby),waarin veel te ver doorgevoerde architectuur,waardoor gebruiksgemak ondergeschikt;ook personeel ver te zoeken.Ingredienten oke.Als je de Kamer kan vinden:prima ,goed bed/linnen en douche, dus wel blindenstok mee in de gang, en liftknop de tast zoeken:Alles zwart,/donker/quasi/bijna nightclubgevoel
Ortigia alleen met eigen auto in 20 minuten redelijk te bereiken
5 sterren,mits je in leren pakje aan de gewichten wil hangen,anders snel naar lokatie in Ortigia

• Verbleef: december 2013, reisde met een partner
19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
HMUnaHotelOne, Direttore generale van UNA Hotel One, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018