Beoordeeld op 3 augustus 2017

Moderne kamer, volledig gedecoreerd in het wit, met ingemaakte kasten, ijskast en salon, alles tot in de puntjes verzorgd.
Mooie tuin met prachtig zwembad en rondom mooie witte ligbedden.
Vriendelijk onthaal bij het ontbijt door de eigenaresse en de dochter, verrukkelijk uitgebreid ontbijt, lekkere eigengemaakte taarten, koekjes, pannenkoeken en vers fruit, spijtig dat er geen vers fruitsap was.
Het diner was uitmuntend op een mooi buitenterras, een sterrenrestaurant waardig met uitstekende wijnen, wel niet goedkoop.
Het hotel ligt afgelegen, gelukkig hadden we een reisplan van de touroperator.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017

Wij verbleven hier 4 nachten in juli met onze twee kinderen (7 en 12jaar). Wij hebben hier echt genoten..alles is aanwezig voor een geweldige en ontspannen vakantie. De kamers zijn piekfijn (wij hadden een familiekamer). Het restaurant serveert lekkere en verfijnde gerechten en vooral verse vis. Het ontbijt was gewoonweg een festijn..een enorme keuze aan zowel zoete als hartige hapjes, allemaal vers en met veel zorg klaargemaakt door de gastvrouw! Het prachtige zwembad middenin de prachtige tuin geeft meteen een ontspannende sfeer. Het personeel altijd en overal supervriendelijk, geeft je raad betreffend bezienswaardigheden in de buurt. Je kan er voor elke vraag bij terecht! Wij voelden ons hier meteen thuis. Een ding is zeker, wij komen terug.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Werkelijk een paradijs op aarde. Zeer vriendelijke eigenares Giusi. Elk personeelslid vriendelijk en behulpzaam. Giusi geeft goede tips om de omgeving te verkennen en in plaatselijke restaurants goed te eten.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 27 april 2017

Kamer , bed , badkamer , uitrusting als safe , tv waren prima en schoon .personeel uiterst vriendelijk .
Buitenzwembad & zonnewende subtropisch mooi , lunchgelegenheid en bar vriendelijk en goed .
Avondrestaurant vriendelijk , er wordt redelijk goed gekookt , maar kan nog een stapje hoger , de efficiency moet echter duidelijk naar een hoger plan .

Ontbijt buffet is geweldig

Personeel receptie is erg vriendelijk en behulpzaam , lokatie is mooi , maar de toegangsweg moet hoognodig worden verbeterd en geasfalteerd .

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 12 oktober 2016

Wat een heerlijke plek om te verblijven. Een prachtig complex met grote tuin inclusief mooi zwembad, ligbedjes, kussen, hemelbedden, hangmatten en lunch en bar mogelijkheden. Mooi kamers en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook de eigenaresse wil je met alles helpen. Geweldig ontbijt ik heb nog nooit zo´n grote keuze gezien. Ook in glutenvrij en lactosevrij wordt voorzien. Ook tijdens de steeds wisselende avondeten opties. Erg lekker net iets meer aan de prijs. Maar Syracuse is dichtbij, auto nodig. ook hier zijn veel mogelijkheden voor eten!

Kamertip: Kies je voor een suite heb je een erg ruime kamer,wel iets duurder'
Datum van verblijf: oktober 2016
BorgoPantano10, Responsabile relazioni con la clientela van Hotel Borgo Pantano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2016

Lieber Gast,
Wir freuen uns, so gut in unserem Hotel zu haben. so dass wir hoffen, dass Sie uns bald wieder!
Arrivederci!
Luisa in B. P. Team