Beoordeeld op 29 juli 2015

Lunch zeker eens aan het zwembad en geniet daarbij van de uitstekende keuze aan Siciliaanse wijnen! Een ontbijt om bij te watertanden, mooie sfeervol ingerichte kamers en dit alles op een mooi terrein met prachtig zwembad en buitengewoon vriendelijke service. Een absolute aanrader

Datum van verblijf: juli 2015
borgopantano, Reception van Hotel Borgo Pantano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2015

Beste gasten,
hartelijk dank voor uw reactie. Wij hopen dat u snel terug komen om te bezoeken.
Zaira en het voltallige personeel

Beoordeeld op 25 juli 2015

Wij verbleven 12 dagen in het schitterende Borgo Pantano.
Het hotel is een pareltje. Wij verbleven in een juniorsuite met privéterras, ruim en heel mooi ingericht. Het zwembad is heel groot, met voldoende ligbedden. In de tuin zijn nog diverse ligbedden, hangmatten, ... Het is zalig vertoeven rondom het zwembad. 's Middags mogelijkheid om te lunchen, je kan zelfs iets van de barbecue kiezen.
Het ontbijt is héél uitgebreid, ruime keuze aan broodjes, boterkoeken, cake, beleg, vers fruit, diverse fruitsappen, ... Het buitenterras is ook zalig om te ontbijten.
En er gaat ook een dikke pluim naar de eigenares en het personeel. Bij het inchecken heb je meteen een goed gevoel. Iedereen is enorm vriendelijk en behulpzaam. Het is dankzij hen dat je je meteen thuis voelt.
Dus... zeker voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Wij verbleven in kamer 145, vlakbij de terras om te ontbijten/dineren.
Datum van verblijf: juli 2015
borgopantano, Receptionist van Hotel Borgo Pantano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2015

Dear Guest,
we are really glad that you spent a pleasant holiday at Borgo Pantano and hope you keep with you as a souvenir a lot of good memories, and also the desire to come back soon.
Warmest regards
Zaira on behalf of the whole staff

Beoordeeld op 23 juli 2015

Onze rondrit over Sicilië hebben we afgesloten in dit heerlijke hotel/resort. Wat een verwennerij. Hele mooie, ruime kamers. Uitstekende service. Een hele mooie tuin met daarin het schitterende zwembad, veel zitplaatsen met lekkere dikke kussens, in verschillende vormen en formaten. (En geen mensen die 's ochtends hun handdoekje neerleggen!) Ook mooie witte bedden met witte gordijnen op het gras. Het ontbijtbuffet is heerlijk, veel zelfgemaakte produkten. Ook het diner was prima. Enige minpuntje is dat het een stukje buiten de stad ligt, je moet er met de auto heen. Onze volgende vakantie op Sicilië gaan we alleen naar dit hotel en gebruiken dit als uitvalsbasis.

Datum van verblijf: augustus 2014

Beste gasten,
hartelijk dank voor uw reactie. Wij hopen dat u snel terug komen om te bezoeken
Zaira en het voltallige personeel

Beoordeeld op 2 juli 2015 via mobiele applicatie

Ons verblijf van 1 week in dit hotel was zeer aangenaam. Het ontbijt was zeer uitgebreid en smaakte heerlijk. De gerechten bij het diner bevatte elke dag 2 suggesties voor zowel appetizer, primi en secondi piatti + een dessert. Zeer leuk was ook de prijs van de wijnen. Een redelijk uitgebreide wijnkaart met een gemiddelde rond de 17€.

Locatie is zeer proper en straalt luxe en rust uit. Het zwembad was fantastisch.

Minpuntjes:
- de kamers liggen aan een gang met aan beide kanten luid dichtvallende deuren. Ook de deuren van de kamers openen en sluiten luid
- de douche was voor ons ok maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen moeite zouden hebben met er door het smalle deurtje in te geraken.
- het was duidelijk huwelijksfeestenseizoen. Gelukkig hoorde je er niet zoveel van in onze kamer

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 16 mei 2015

Wij brachten negen dagen door op Borgo Pantano en hebben er een zeer mooie vakantie beleefd. Het zwembad en omgeving zijn zeer mooi, de kamers waren ruim genoeg en heel het hotel wordt goed onderhouden.
Het personeel heeft steeds een glimlach klaar en doet er alles aan om de gasten een leuk verblijf te bezorgen.
Een speciale vermelding verdient Lucia, die elke morgen een fantastisch ontbijtbuffet klaar zet.
Ook glutenvrije alternatieven werden met de glimlach voorzien.
Ook een speciale vermelding voor de receptie. Zaira en Sylvia stonden steeds klaar met tips voor uitstappen, restaurants (zelfs zaken die niet op tripadvisor vermeld staan) en, kregen ons zelfs binnen in Parcallario op een dag dat het eigenlijk gesloten was.

Datum van verblijf: mei 2015
borgo_pantanosr, Proprietario van Hotel Borgo Pantano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2015

Dear Jo,
thank you very much for all your appreciations. The whole staff and me will be happy to see you again next year because it's been really a pleasure to take care of you and especially of the small K. He was so cute playing with the "foot-ball" :)
Looking forward to your next visit,
Warmest regards
Giusi and the whole staff