9 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Priceline
Volledig restitueerbaar voor za 2 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor zo 3 mrt.
Inclusief ontbijt
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 20 april 2015

Gezellig en mooi hotel, ideaal gelegen voor een bezoek aan Syracuse, maar tevens een uitstekende uitvalsbasis voor een verkenning van de Siciliaanse oostkust. Rijkelijk ontbijt, knusse kamers, een een uiterst vriendelijke en behulpzame staff!

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 8 juli 2014

Een echt charmehotel met mooie kamers, uiterst vriendelijk personeel !
Het ontbijt is gevarieerd en ruim ! Ook het avondeten was heel lekker .
Het hotel is goed gesitueerd om de stad te bezoeken!
Hotel Algila is echt een aanrader !

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 27 augustus 2013 via mobiele applicatie

Charmant hotel gelegen op het schiereiland. Uitgebreid ontbijtbuffet waarbij geen supplementen worden aangerekend. Propere kamer. Goede WIFI dekking. Zeer vriendelijk en gastvrij onthaal. Gratis gebruik van fietsen. Gratis frisdranken ( wat zeker geen overbodige luxe is gezien de temperaturen). Geen minpunten te melden.

Datum van verblijf: augustus 2013
Beoordeeld op 3 juni 2013

Een hotel met karakter. Zeer mooie ligging aan zee op Ortigia,het historische deel van Siracusa. Voor de auto geen probleem,het hotel heeft 2 parkeerplaatsen die je bij aankomst kunt gebruiken.Fijn is dat er gratis fietsen worden aangeboden,dus de auto heb je in Siracusa niet meer nodig.Restaurant zeer lekker.Ontbijt: overvloedig buffet + nog bestelling aan tafel. Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.Wij hadden een kamer met zijdelings zeezicht. Niet groot maar gezellig,met alle comfort.Bij volgende bezoek aan Siracusa keren we terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: mei 2013
Beoordeeld op 3 augustus 2011

Vriendelijke ontvangst, sfeervol hotel met gezellige kamers, (zicht op zee mogelijk) luxe badprodukten, verzorgd ontbijt en een goede (met onderscheiding) italiaanse keuken.

Datum van verblijf: juli 2011