Beoordeeld op 18 september 2016 via mobiele applicatie

Zeer mooi luxe klassiek hotel, leuk voor een aantal overnachtingen in een sfeervolle ambiance, goed gelegen tussen het oude en nieuwe centrum. Valet parking tegen redelijk prijs beschikbaar! Zeker een aanrader voor een citytrip Palermo

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 3 april 2015 via mobiele applicatie

Een fantastische ervaring gehad in deze wonderlijke stad waar je van de ene verbazing in de andere valt. In het hoek zelfs in het nederlands ontvangen. De talenkennis aan de receptie is echt zeer groot. Maar ook de kennis van de stad en zijn bezienswaardigheden zijn op hoog niveau. Verder een zeer rustig en aangenaam verblijf gehad in het hotel. Het hotel heeft ruime en zeer luxueus uitgeruste kamers. Verder staat het personeel klaar om al jouw wensen te vervullen. Het was echt top zowel de trip als het logies. Meer dan een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 11 december 2014

De aankomst was prima, de receptionist hielp ons prima en zorgde ervoor dat alles vlot verliep.nde huurauto kon met een vallet parking service ook geparkeerd. Dus prima
De kamers waren schoon en ruim en het interieur is nostalgisch te noemen.
Ontbijt was goed en voldoende keus.
Ook de WIFI in het hele hotel was bijzonder goed.

Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 25 oktober 2013

Prachtig luxueus hotel in het centrum van Palermo. Prima uitvalsbasis voor een city-trip; de meeste dingen op loopafstand en ook het busstation en de Hop-on-Hop-off bushalte om de hoek. Wij werden spontaan ge-upgrade en hadden een super-de-luxe kamer boven de entree. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet van goede kwaliteit, mooie kamers en uitermate vriendelijke bediening. De kers op de taart was Wim, de Vlaamse receptionist, zeer servicegericht en ter plaatse goed bekend. We hebben zijn tips zonder meer opgevolgd en ze waren stuk voor stuk de moeite waard. Met zijn hulp en extra informatie heeft hij ons verblijf onvergetelijk gemaakt! Nogmaals bedankt Wim!

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 6 oktober 2012

Hele slechte service door onvriendelijke receptioniste.Bijna 1 uur moeten wachten tot onze auto uit de garage was gehaald bij vertrek. We moesten de manager erbij roepen waarna het in 5 minuten gepiept was. Manager deed heel druk maar liet zich niet meer zien of spreken. Niet 5 sterren waardig. Dan kunnen de kamers nog zo mooi zijn; deze slechte behandeling maakt het een lijst einde aan ons verblijf in het peperdure Wagner. Receptionist Wagner is one big failliete wat mij betreft.

Datum van verblijf: oktober 2012