“Een teleurstelling!”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 september 2017 beoordeeld

We hadden hoge verwachtingen maar werden teleurgesteld. Ontvangst was heel koel, hautain zelfs. Geen sfeer!
Het eten was heel middelmatig, een droge pasta. ook de vis was niet erg vers.
De dienster, nieuw?, maakte de ene fout na de andere zodat we er het menu moesten bijhalen om haar duidelijk te maken wat we besteld hadden.

Datum van bezoek: september 2017

13 februari 2017 beoordeeld

Sfeervol, kwaliteit in alles. Straalt traditie en kennis uit. Niet heel goedkoop maar dat is dan maar zo. Aanbevolen voor wie bijv. een echt goede pasta con le sarde wil eten. Er is verder in Palermo best veel kaf onder het koren.

Datum van bezoek: februari 2017
20 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker gegeten! Met primi (portie kan nogal verschillen naar mate het gerecht), secundi en dessert kon je ons naar huis rollen! Bediening was heel aangenaam en vriendelijk! De aangerade Siciliaanse wijn was lekker en vooral in de lagere prijsklasse (geen dure uit de enorme wijnkaart). Kortom, een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2016
19 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

In vergelijking met andere adresjes in Palermo is dit zeker geen hoogvlieger. Het eten is niet slecht maar de bediening is matig en de sfeer afwezig. Hier keren we niet terug.

Datum van bezoek: juli 2014
    • Sfeer
11 september 2013 beoordeeld

Mooie gerechten, bijzonder vriendelijke bediening, fraaie ambiance tegen een meer dan acceptabele prijs! Gewoon een aanrader!

Datum van bezoek: september 2013
    • Sfeer

Reizigers die Casa del Brodo dal Dottore bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In Casa del Brodo dal Dottore geweest? Deel je ervaringen!