“Uitstekende pasta vongole, kader iets minder”
Beoordeling van Osteria Mercede

Osteria Mercede
Geclassificeerd als nr. 21 van 2.153 Restaurants in Palermo
Dineropties: Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Dineropties: Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het binnenkomen denk je misschien dat je in een toeristenval bent getrapt: de inrichting valt tegen en de bediening is nogal glad en weinig oprecht. Maar het eten dat je op tafel krijgt is ongelofelijk. Nog nooit at ik zo'n goede pasta vongole! Heerlijk visrestaurant!

Datum van bezoek: september 2017

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant. Heerlijke visgerechten, lekker vers echt een top adres. Vriendelijk personeel en goede prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: maart 2017
12 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant en een gezellige sfeer. Zeer vriendelijk personeel. Menu kaart hang aan de muur en op is op. Alles is vers, simpel en zeer lekker. Wij hadden pasta vongole en witvis met een toetje van ricotta onder begeleiding van heerlijke witte huiswijn. Een aanrader.

Datum van bezoek: mei 2017
10 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een woord fantastisch
Gerechten met passie en toewijding bereid. Vers heerlijk puur. Vriendelijke bediening met focus op de klant een aanrader

Datum van bezoek: maart 2017
17 april 2016 beoordeeld

Op aanraden van ons hotel terecht gekomen in dit kleine maar o zo geweldige restaurant. Zat bij binnenkomst redelijk vol maar konden toch nog een tafeltje voor 2 bemachtigen. Geen officiële menukaart maar een sideboard waarop de gerechten staan die ze op dat moment voor je kunnen maken.
We beginnen de Siciliaanse eetcultuur te waarderen en beginnen met rauwe vis: een tonijncarpaccio en een keur van verse rauwe zeevruchten.
Gevolgd door tonijnfilet in een korst van sesamzaad (gemengd met pistache noten) en een pasta met scampi in een pestosaus en gemalen noten. Weer zo'n typische overheerlijke combinatie.
Porties: je komt hier niet met honger van tafel.
Prima advies voor een mooie witte Siciliaanse wijn. Vlotte vriendelijke bediening die zijn best doet om je in het Engels te woord te staan.
Een aanrader voor iedereen die gewoon van geweldige gerechten wil genieten.

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Osteria Mercede bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In Osteria Mercede geweest? Deel je ervaringen!