“Osteria Mangia & Bevi”

Keukens: Italiaans, Pub-restaurant, Soepen, Street food
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden niet gereserveerd maar er werd keurig een tafel van 4 voor ons vrij gemaakt en er een extra stoel bij gezet want we waren met 3 grotere kinderen. na korte tijd werden we weer vriendelijk naar een grotere tafel begeleid. Het eten was echt heerlijk; super voorgerechten die we allemaal delen en de vis/vlees was ook topper!!

Datum van bezoek: augustus 2018

1 augustus 2018 beoordeeld

Wat een leuk restaurantje is dit! Zoek je in het oude Palermo een rustige plek, (h)eerlijk eten en een vriendelijke bediening voor een behoorlijke prijs, dan moet je hier zijn. We hebben bij aankomst in Palermo met veel plezier hier geluncht. We bestelden allemaal verschillende gerechtjes en eindigden ermee dat we allemaal van elkaars bestelling aan het snoepen waren, alles was even lekker.

Datum van bezoek: juli 2018
3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heerlijk eten, op een gezellig pleintje op het terras! De sardien rolletjes zijn heerlijk!

Enig minpunt is de chagrijnige veel te snelle bediening.

Datum van bezoek: juli 2018
9 juni 2017 beoordeeld

A bit hidden at one of Palermo's piazzas, you find this Osteria with sicilian cuisine. De caponata melanzane was een mooie combinatie: de aubergine niet te vast in een kruidige zoutzure saus. Het hoofdgerecht met de gegrilde "catch of the day" was heerlijk: qua structuur kwam de vis in de buurt van tonijn, qua smaak perfect gegrild.

Datum van bezoek: juni 2017
22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke tent voor te lunchen of te dineren! Lekker eten en drinken heel relaxed. Alexander was zeer gastvrij en vriendelijk.
Genoten!!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Osteria Mangia e Bevi bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In Osteria Mangia e Bevi geweest? Deel je ervaringen!