“Lekker eten”

Keukens: Italiaans, Pub-restaurant, Soepen, Street food
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier heerlijk eten, op een gezellig pleintje op het terras! De sardien rolletjes zijn heerlijk!

Enig minpunt is de chagrijnige veel te snelle bediening.

Datum van bezoek: juli 2018

9 juni 2017 beoordeeld

A bit hidden at one of Palermo's piazzas, you find this Osteria with sicilian cuisine. De caponata melanzane was een mooie combinatie: de aubergine niet te vast in een kruidige zoutzure saus. Het hoofdgerecht met de gegrilde "catch of the day" was heerlijk: qua structuur kwam de vis in de buurt van tonijn, qua smaak perfect gegrild.

Datum van bezoek: juni 2017
22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke tent voor te lunchen of te dineren! Lekker eten en drinken heel relaxed. Alexander was zeer gastvrij en vriendelijk.
Genoten!!

Datum van bezoek: september 2016
18 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Levendig terras met leuke bediening. De gerechten waren heerlijk met de sardienrolletjes als absoluut culinair hoogtepunt van de avond. Reserveren aanbevolen.

Datum van bezoek: augustus 2016
4 juni 2014 beoordeeld

Slenterend door een volledig desolate omgeving bij de haven van Palermo zochten we een schuilplaats voor de regen en liepen rond zes uur dit eettentje binnen. Bleek een verrassing. Grappige inrichting, leuke bediening en prima wijnen in het assortiment. We besloten er te eten en moesten mochten 2 uur wachten. Dat was niet voor niks want de zaak liep vol en al gauw geen plek meer beschikbaar. Eten was uitstekend, we gingen voor de huisgemaakte meat rolls. Wijn ook fijn; we dronken een top Nero d'Avola van Feudo Maccari voor een grijpstuiver. Ik zeg, doen!

P.s. Vergeet de Bruschetta van zwart brood, kost je je kiezen...

Datum van bezoek: mei 2014
    • Sfeer

Reizigers die Osteria Mangia e Bevi bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In Osteria Mangia e Bevi geweest? Deel je ervaringen!