“Matig”
Beoordeling van Vino e Pomodoro

Vino e Pomodoro
Reserveren met
Bespaar tot 50% wanneer je online reserveert *
Vino e Pomodoro is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 403 van 2.081 Restaurants in Palermo
Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is zeer matig, de pasta was niet te eten en de pizza’s waren oke, maar niet wat je wil in Italië. Ik had iets meer verwacht! Erg teleurstellend.

Datum van bezoek: augustus 2018

20 juni 2017 beoordeeld

In een zijstraat van Via Roma dat autovrij washeerlijk gegeten. Gezellig terras, vlotte bediening en mooi opgemaakte borden. Prima sfeer.

Datum van bezoek: juni 2017
24 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we de toeristen restaurants waar ze je overal naar binnen proberen te lokken hadden ontweken rondom Teatro Massimo, kwamen we deze zaak tegen met vriendelijk en niet opdringerig personeel. Een heerlijke pizza & caponata gedeeld. Zeker aan te raden voor lunch!

Datum van bezoek: oktober 2016
2 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere wijn, overheerlijke pizza's en goed betaalbaar! Rustig gelegen maar genoeg te zien! Italianen eten hier zelf ook veel

Datum van bezoek: juni 2016
27 mei 2016 beoordeeld

Een prettige en zakelijke bediening.
Mooie en pure gerechten die grootschalig worden genuttigd door kantoor en winkelpersoneel uit de omgeving.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Vino e Pomodoro bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In Vino e Pomodoro geweest? Deel je ervaringen!