“Heerlijk! ”

Geclassificeerd als nr. 22 van 2.203 Restaurants in Palermo
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Politeama
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten. Ruime keus uit verschillende gerechten. Prima wijn, vol glas. Maar het glas was koud dus de wijn bleef ook lekker koud. Personeel is heel vriendelijk maar de drukte lopen ze zich rot.

Datum van bezoek: augustus 2018
Lucaferrer, Proprietario van Torquemada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018

Grazie delle belle parole!!!!

24 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gaan eten gezien de vele positieve recenties. Het is een grote tent wat naar onze mening ten koste gaat van de kwaliteit en de service. Iedereen heeft zijn eigen taak, waardoor niet iedereen even vriendelijk is. De entrecote was lauw met veel vet en een glas gekoelde rode wijn direct uit de koelkast. Daarnaast kreeg hij frietjes 10 minuten eerder voordat zijn vlees kwam. Vervolgens heb ik nog zeker 15 minuten zonder eten gezeten voor mijn pizza kwam. Mijn pizza was prima maar niet speciaal. De manager was erg vriendelijk en bracht bij de rekening limocello van het huis, wel met vervolges de vraag om een recensie te schrijven op tripadvisor. Al met al een redelijke tegenvaller.

Datum van bezoek: juli 2018
Lucaferrer, Proprietario van Torquemada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Caro Jasper il lemoncello lo offriamo a tutti senza doppi fini!!!! Anche perché se voleva poteva non scrivere !!!! Sarebbe stato meglio!!!

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Groot restaurant , prima eten voor redelijke prijs. En ondanks dat het een groot restaurant is veel vriendelijke aandacht van het personeel.

Datum van bezoek: mei 2018
Lucaferrer, Proprietario van Torquemada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Grazie delle meravigliose parole!!!! Un abbraccio

6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook weer een restaurant fat niet direct in de loop ligt maar ondanks dat door veel toeristen en locale bevolking wordt gevonden.
Als je rustig wilt tafelen, is het wellicht zinvol om dit te melden want het tempo zit er goed in.
We kregen vooraf een pizza van het huis die ons voorgerecht eigenlijk overbodig maakte. Als echte visliefhebber besloot ik de vis van de dag te nemen en dat was een goede keus te zijn.
De combi van een mooie witte vis met tomatensaus van blokjes verse tomaat (geen saus uit een potje) was heerlijk en met gekookte aardappel en rijst een mooi geheel. Afgemaakt met wat mosselen en een grote gamba, was het een lust voor het oog en de mond.
De calamari van mijn vrouw met broodkruim en gebakken aardappel met rozemarijn was ook echt zalig.
Vanwege de grote portie hebben we geen dessert genomen maar kregen we nog wel 2x limoncello van de zaak.
Inclusief een fles water en een halve fles goede Siciliaanse witte wijn voor net geen 50 euro.
Voor ons meer dan waard.
Een aanrader dus.

Datum van bezoek: oktober 2017
Lucaferrer, Proprietario van Torquemada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2017

Grazie delle meravigliose parole un abbraccio a presto!!!

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier 2 heerlijke pizza's gegeten en zijn echt heel leuk geholpen. Heel vriendelijk personeel.
Ook een heerlijk gratis nagerecht gekregen voor de verjaardag van de birthday girl

Datum van bezoek: oktober 2017
Lucaferrer, Proprietario van Torquemada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2017

Grazie delle meravigliose parole un abbraccio a presto!!!!

Reizigers die Torquemada bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In Torquemada geweest? Deel je ervaringen!