“Top Siciliaans eten ”

Keukens: Mediterraan, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Politeama
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, diverse vis en vlees opties en pasta’s. Naast het menu nog verschillende dag opties. Vriendelijk personeel. Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit kleine restaurant is een absolute aanrader. Verse vis lekker klaargemaakt, mooie kaart, lekkere wijnen ,de borden zijn verzorgd,rijke portie's.super vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2017
29 juni 2017 beoordeeld

Dit restaurant vindt je niet zo gauw als je Tripadvisor niet raadpleegt. Het is weliswaar niet ver uit het centrum en ook goed om te lopen maar toch is het in een straat waar je normalerwijs niet zo snel komt. Het ligt vlak naast een gezellig café met veel jongelui en leuke muziek.
Dit restaurant is mooi ingericht (met o.a. Kartell design stoelen) wij aten (gelet op de buitentemteratuur op het terras). De bediening is uiterst vriendelijk, deskundig en informatief, zij doen ook hun uiterste best om het hun gasten naar de zin te maken, zo serveren zij als een van de weinige restaurants op Sicilië een amuse. Wij dronken een heerlijke Etna wijn (rijk aan mineralen) en aten als voorgerecht een tonijn carpaccio met als hoofdgerecht de pasta met truffels (buiten de kaart) en als toetje een speciaal voor ons gemaakt vers fruit compositie. En dat alles voor een mooie prijs.
Wij denken hier aan terug als zijnde een van de beste restaurants die wij bezochten op Sicilië. Met andere woorden zeer aanbevelenswaardig.

Datum van bezoek: juni 2017
18 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassenxe extra gerechten buiten de kaart om bv spaghetti met zwarte truffel. Zeer smakelijke gerechten, lekkere wijnen en een vlotte bediening. Buiten gezeten ol het terras van 4 tafeltjes. Voor fijn proevers zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: mei 2017
25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Natuurlijk veel vis op de kaart en daar hebben wij ons ook tot beperkt. Puur eten, goede bediening kortom een aanrader

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Sesto Canto bekeken, bekeken ook

Palermo, Province of Palermo

In Sesto Canto geweest? Deel je ervaringen!