Beoordeeld op 10 november 2015

Prachtig hotel maar jammer genoeg gelegen in een ietwat donkere buurt.
gelegen in en uit het centrum.
Prachtige kamer zeer groot en goed uitgerust, van alle gemakken voorzien.
Uitgebreid en lekker ontbijt.

Datum van verblijf: november 2015
Staff Reception R, Responsabile reception van Palazzo Brunaccini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2015

Dear Guest,
thank you for the kind review. We're so glad about your satisfaction.
Hoping to see you again,

Beoordeeld op 7 augustus 2015

Mooi, verzorgd hotel om laatste dag van onze rondreis door Sicilië af te sluiten. Kamers waren mooi en proper. Eten was op het buitenterras was zeer goed. Het personeel was zeer behulpzaam zowel de receptie als het personeel in het restaurant. Perfecte afsluiter.

Datum van verblijf: augustus 2015
Staff Reception R, Responsabile reception van Palazzo Brunaccini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2015

Dear Guest,
thank you for your kind words. We're really happy that the stay at Palazzo Brunaccini was the perfect ending of your trip around Sicily.
Hoping to see you again,

Beoordeeld op 11 juni 2015 via mobiele applicatie

Prachtig luxe hotel op een eerder verborgen plaats. Nette kamer, mooi terras om te ontbijten, vriendelijk personeel , lekker eten.
Ik zou niet twijfelen om dit hotel aan te bevelen of terug te komen !
WiFi niet ok, maar dit is nergens ok in Palermo

Datum van verblijf: juni 2015
Reistype: Reisde alleen
Staff Reception R, Responsabile reception van Palazzo Brunaccini, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2015

Dear Guest,
thank you for the kind review.
We're very happy that you appreciate all the services and rooms.
We hope to see you again,

Beoordeeld op 4 oktober 2013

Het hotel zelf is over het algemeen schitterend. Mooie en ruime kamers, een goede en vriendelijke bediening en zeer lekker eten en drinken in het bijgelegen restaurant, waar je op een gezellige binnentuin het avondmaal kunt nuttigen. Enkel het ontbijtbuffet viel wat mager uit. Het is echt enorm jammer dat dit hotel gelegen is in een stad, waar je je een weg moet banen tussen het zwerfvuil dat werkelijk overal aanwezig is. De locatie zelf is ook onfortuinlijk, gezien het hotel ligt in een zeer armoedige wijk.

Datum van verblijf: oktober 2013
Beoordeeld op 20 mei 2013

Excellent gelegen boutique hotel in het oude centrum van Palermo. Mooi ingericht hotel met zeer mooie kamers. Wij reserveerden een junior suite en kregen een upgrade naar een suite (109). Het was een heus appartement bestaande uit een ruile zitkamer met ingebouwde kitchenette, mooie slaapkamer, badkamer met alle comfort (behalve bad) en een zonnig terrasje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Pure luxe met een excellente kwaliteit/prijs verhouding.Een perfecte uitvalsbasis om het prachtige Palermo te ontdekken.

Datum van verblijf: mei 2013